Jump to content

SOG:S vapen

Joddlar Bent

Recommended Posts

Jag har hört att de använder karbin m/94-14 med sågtandade bajonetter. Det var vad som sades när jag tog en öl på båthuset.

Men vaf-n Yxa!! Du vet mycket väl att den infon inte skulle lämna båthuset. Även om det var jäkligt coolt att dricka bärs samtidigt som man fick fingra på deras GRK försedda kajaker.

Jag har hört att de använder karbin m/94-14 med sågtandade bajonetter. Det var vad som sades när jag tog en öl på båthuset.

Men vaf-n Yxa!! Du vet mycket väl att den infon inte skulle lämna båthuset. Även om det var jäkligt coolt att dricka bärs samtidigt som man fick fingra på deras GRK försedda kajaker.

Classic :musik: (<-parmaskinka)

Jag hörde från en snubbe i uniform på stan att de (han va ju självklart en del av SOG, eller sa han SSMJ, Särskilda SillMacke Jägarna) har båda M4A1 och Barrett .50cal, en del väljer ju självklart att kuta omkring med kulspruta oxå, men han förstod verkligen inte varför, helt omöjligt att få kills med spridningen de har ju!

För er som inte förstått det än så är skribenterna ovanför mitt inlägg ironiska.

Givetvis diskuteras inte hemligheter på forumet. Beväpning och sånt hos svenska specialförband är sånt som det inte pratas högt om.

Vi nöjer oss där.

/Krook

Blågul

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...