Guest gäst Posted February 11, 2012 Report Posted February 11, 2012 Undrar om ni som sökt SOU i år har fått någon kallelse till test eller annat besked än? Stod att de skulle börja skicka ut i början av februari (2 feb om jag minns rätt), men jag har då inte fått något på posten ännu. //gäst
2Sharp Posted February 12, 2012 Report Posted February 12, 2012 Min erfarenhet är att dem alltid har varit sena med alla former av besked, så is i groggen eller ring dem.
Cornelius Posted February 16, 2012 Report Posted February 16, 2012 Enligt rekryteringsmyndigheten så började dom skicka ut kallelserna den 2:a februari (precis som du skrev) och jag fick min idag. Så om du inte fått nån så kanske den kommer i dagarna. http://rekryteringsm...h-utbildningar/
Paolo Posted February 16, 2012 Report Posted February 16, 2012 Jag har fått min. Dock behöver jag skjuta på datumet, vilket säkert inte är populärt.
Guest gäst_igen Posted February 17, 2012 Report Posted February 17, 2012 Jo nu har även jag fått en kallelse! Sena som vanligt, inte förvånad. Det är trots allt FM vi pratar om
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.