Gerhard Sannsell Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Vilka från vårt avlånga kommer att delta i denna övning?? Är det nån som vet mer om vad som händer på denna övning och några bra länkar om denna övning så vore jag tacksam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Wayne Posted December 31, 2011 Report Share Posted December 31, 2011 Jag kommer att deltaga, vad det gäller länkar så säger jag bara att Google är din vän, lite Googlefu och du finner hur mycket som helst att läsa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Wayne Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Ja som lite info till dig Gerhard och alla andra så kommer ett insats kompani från västerbottensgruppen att deltagaga i CR 2012.Våran uppgift är att skydda, eskortera och svara för inpasskontroll av Norska brigadstaben/ tillilka cheferna för hela NATO övningen. Så vårat kompani kommer nog att ha intressanta uppgifter framför sig då cirka 1000 pers / dygn förväntas passera våran checkpoint. Det är med stor respekt man närmar sig denna utmaning, men målbilden är att vi klarar det galant. Risken är att man sugs upp av naturen och omgivningarna beträffande andra nationer mm men vi skall garanterat hålla fanan högt..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
REALIN Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Hur många dagar ska ni vara med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Wayne Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 Nä. Inte så utförliga resedetaljer. /Rokare BG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Wayne Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 http://hemvarnet.se/vasterbotten/?action=visanyhet&nyhetid=9304 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts