Guest Björn Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Någon som vet var man kan köpa försvarets stålgrå samt den vita yttersockan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Ta en titt på Surplus.se, jag kollade lite snabbt där och hittade i alla fall yllesockorna, men jag tror att de stålgrå är slut tyvärr. http://www.surplus.se/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,51/Itemid,26/ Det fanns någon som liknade stålgrå men jag vet inte hur det är så jag ska inte uttala mig om dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Björn Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Tittade in där. Hittade några som verkade vara de vita iaf, men okänd storlek. Drog iväg ett mail till dem. Fler tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Björn Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Det var osorterade så känns inte som någon höjdare att köpa där... Ingen som har något annat bra tips? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zip Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Det var osorterade så känns inte som någon höjdare att köpa där... Ingen som har något annat bra tips? Garnisionsbutikerna på förråden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.