Mattias_Larsson Posted June 15, 2011 Report Posted June 15, 2011 (edited) Hej! Jag behöver komma i kontakt med en plutonchef vid Carlstens Insatskompani (Elfsborgsgruppen). Det jag vet om honom är att han heter Peter, bor i Mölndal, medverkade som instruktör vid HV-Intro 120 på FömedC och innehar sergeants grad. E-postadressen jag fick av honom fungerade inte, så om du Peter läser detta vore jag tacksam om du ville kontakta mig. Om någon som läser detta känner honom och vet hur jag kan komma i kontakt med honom får ni också gärna kontakta mig. Tack på förhand! /Mattias Edited June 15, 2011 by Mattias_Larsson Quote
MikaelD Posted June 15, 2011 Report Posted June 15, 2011 Har du provat att ringa Elfsborgsgruppen? Dom borde kunna svara på det efter lite detektivarbete. Hälsningar Mikael Quote
Mattias_Larsson Posted June 16, 2011 Author Report Posted June 16, 2011 Du har pm. Tack! Kastade om några bokstäver i adressen... /Mattias Quote
Rune Frunkh Posted June 16, 2011 Report Posted June 16, 2011 Hej! Jag behöver komma i kontakt med en plutonchef vid Carlstens Insatskompani (Elfsborgsgruppen). Det jag vet om honom är att han heter Peter, bor i Mölndal, medverkade som instruktör vid HV-Intro 120 på FömedC och innehar sergeants grad. E-postadressen jag fick av honom fungerade inte, så om du Peter läser detta vore jag tacksam om du ville kontakta mig. Om någon som läser detta känner honom och vet hur jag kan komma i kontakt med honom får ni också gärna kontakta mig. Tack på förhand! /Mattias Hoppas du hittar din Peter. Dock hoppades jag när jag läste posten att den skulle sluta med: VI behöver prata, du skall bli pappa i december! //Eva-Lotta (BIlkåristen med de blå örhängena) Quote
Mattias_Larsson Posted June 18, 2011 Author Report Posted June 18, 2011 Hehe... Jo, jag fick tag på min Peter. Quote
weekendwarrior Posted March 23, 2012 Report Posted March 23, 2012 Jag passar på att även jag efterlysa en person.... Namn: Magnus Bergström (hette i alla fall så på 80-talet). Födelseår: 1973 Uppväxtort: Västerhaninge (söder om Stockholm). Övrigt: Var skol-/klasskamrat till mig under första halvan av 80-talet. Lär enligt rykten ha jobbat ett tag inom FM. Hans far var Yoff på Gotland. Efterlyser dessutom alla som jobbade/gjorde vpl på Gotland, främst P18 1992-93. Quote
Recommended Posts