Guest Döden Posted June 5, 2011 Report Posted June 5, 2011 Har fått ut uppgraderingskittet och har byggt om västen en del. Men nu när man kan dra ihop den på bröstet med de nya spännena är tanken då att man ska skära bort de gamla? De gamla viker ju sig och blir i vägen.
sportdykare Posted June 6, 2011 Report Posted June 6, 2011 Själv har jag ingen aning vad detta kit skulle vara så du får gärna visa lite bilder eller nåt. Jag tror inte jag är ensam om att gilla bilder...
Emil Posted June 6, 2011 Report Posted June 6, 2011 man får inte skära i västen mig veterligen så gamla spännen ska vara kvar du kan dock ta bort handelen och tejpa in hondelen.
GC1 Posted June 6, 2011 Report Posted June 6, 2011 man får inte skära i västen mig veterligen så gamla spännen ska vara kvar du kan dock ta bort handelen och tejpa in hondelen. Är tejpandet reglementerat? Jag vill ju vara säker på att min utrustning inte sätter systemsäkerheten ur spel...
Guest Tanner Posted June 6, 2011 Report Posted June 6, 2011 Jag använder främre spännena (dissar de andra i nuläget), och jag har låtit de ordinarie spännena sitta kvar, och knäpper båda vid användning. Visst är de lite ivägen men jag tycker inte att det är så farligt.
Foxtrotcharliegrg Posted June 6, 2011 Report Posted June 6, 2011 Själv har jag ingen aning vad detta kit skulle vara så du får gärna visa lite bilder eller nåt. Jag tror inte jag är ensam om att gilla bilder... Kolla in länken i en av de senaste inläggen i tråden "Stridsväst 2000": http://forum.soldf.com/index.php?/topic/44586-stridsvaest-2000/page__view__findpost__p__775725 (Powerpointdokument att ladda ner) Består av 1x Förvaringspåse med 4x Långa sidospännen (loop) 4x Korta sidospännen (loop) 4x Sidospännen (hook) 4x Främre spännen (2 par hona-hane) 1x Ok Stridsbälte Mvh, Foxtrotcharliegrg
Guest Villimey Posted April 16, 2012 Report Posted April 16, 2012 Vik in dem tillbaka under/bakom så är de inte i vägen.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.