Jump to content

Uppgraderingskit sv2000

Guest Döden

Recommended Posts

Guest Döden
Posted

Har fått ut uppgraderingskittet och har byggt om västen en del. Men nu när man kan dra ihop den på bröstet med de nya spännena är tanken då att man ska skära bort de gamla? De gamla viker ju sig och blir i vägen.

Posted

Själv har jag ingen aning vad detta kit skulle vara så du får gärna visa lite bilder eller nåt.

Jag tror inte jag är ensam om att gilla bilder...

Posted

man får inte skära i västen mig veterligen så gamla spännen ska vara kvar du kan dock ta bort handelen och tejpa in hondelen.

Posted

man får inte skära i västen mig veterligen så gamla spännen ska vara kvar du kan dock ta bort handelen och tejpa in hondelen.

Är tejpandet reglementerat?

Jag vill ju vara säker på att min utrustning inte sätter systemsäkerheten ur spel...

Guest Tanner
Posted

Jag använder främre spännena (dissar de andra i nuläget), och jag har låtit de ordinarie spännena sitta kvar, och knäpper båda vid användning. Visst är de lite ivägen men jag tycker inte att det är så farligt.

Posted

Själv har jag ingen aning vad detta kit skulle vara så du får gärna visa lite bilder eller nåt.

Jag tror inte jag är ensam om att gilla bilder...

Kolla in länken i en av de senaste inläggen i tråden "Stridsväst 2000": http://forum.soldf.com/index.php?/topic/44586-stridsvaest-2000/page__view__findpost__p__775725 (Powerpointdokument att ladda ner)

Består av 1x Förvaringspåse med

4x Långa sidospännen (loop)

4x Korta sidospännen (loop)

4x Sidospännen (hook)

4x Främre spännen (2 par hona-hane)

1x Ok Stridsbälte

Mvh,

Foxtrotcharliegrg

• 10 months later...
Guest Villimey
Posted

Vik in dem tillbaka under/bakom så är de inte i vägen.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...