Dini Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Hittade ingen annan tråd i ämnet. Så, vet ni någon stor svensk återförsäljare till Under Armour? Terräng har ju en del men någon annan? Tack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Stadium har avtal med generalagenten och vissa butiker har en del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dini Posted December 5, 2010 Author Report Share Posted December 5, 2010 Ah! Får kolla det! Sugen på ColdGear Tactical Mock, en ColdGear beanie och ett par handskar! Bra grejer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordor Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 UAs handskar är riktigt bra, har ett par underbara att ha när man jobbar på vintern,kör bil ja till det mesta, mina har dock smält efter närkontakt med kol, har ingen erfaranhet av deras coldgear grejer utan bara "sommar"prylarna, förutom handskar då Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dini Posted December 6, 2010 Author Report Share Posted December 6, 2010 Okej! Var köpte du dem? Skillnaden mellan tactical och vanlig? Bara logo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dini Posted December 6, 2010 Author Report Share Posted December 6, 2010 Okej! Var köpte du dem? Skillnaden mellan tactical och vanlig? Bara logo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dolly Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 http://www.sportamore.se/katalog/?brand=Under-Armour&gclid=CJblq_uq2KUCFQSEDgodexqQjg bland annat... /Dolly (kolla på prisjakten så kan du ju få tag på bättre priser, om du vet storlek och vad du skall ha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordor Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Handskarna köpte jag när jag var i Usa, HG-tröjan köpte jag på stadium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dini Posted December 6, 2010 Author Report Share Posted December 6, 2010 Beställde handskar från alpinagaraget i stockholm precis. Verkar som de bjöd på frakten. Skumt men aja... Och tröja blir från terräng. Enda i sverige som har tactical. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dini Posted December 7, 2010 Author Report Share Posted December 7, 2010 Fråga då på Under Armour. Ska man köpa Mock eller Quarter zip? Tänker att zip kanske blir jobbigt när metallen blir kall, och kanske obekvämt annars? Men lättare att ventilera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.