Marcus Stegberg Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Hallå! Jag har en ganska nyköpt Vulcan som har fungerat underbart de gånger jag använt den! Frågan som kommer är om någon har erfarenhet av denna ryggsäck, samt om någon har något tips om hur man kan fästa liggunderlaget utanpå ryggsäcken Tacksam för svar! ( hoppas jag lade detta inlägg på någorlunda rätt ställe ) Stegberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted October 12, 2009 Report Share Posted October 12, 2009 Som BG: Nej, du var inte ens i närheten av rätt ställe för denna fråga men jag flyttade tråden. Som svar: Jag har använt två spännband och fäst liggunderlaget stående på baksidan av min Vulcan, med nederkanten på liggunderlaget i höjd med nederkanten på ryggsäcken. Det funkar alldeles utmärkt med två små hakar: 1. Den tar plats i bagageutrymme (motsv). 2. Det är svårt att komma åt bottenfacket. /K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Stegberg Posted October 12, 2009 Author Report Share Posted October 12, 2009 Som BG: Nej, du var inte ens i närheten av rätt ställe för denna fråga men jag flyttade tråden. Som svar: Jag har använt två spännband och fäst liggunderlaget stående på baksidan av min Vulcan, med nederkanten på liggunderlaget i höjd med nederkanten på ryggsäcken. Det funkar alldeles utmärkt med två små hakar: 1. Den tar plats i bagageutrymme (motsv). 2. Det är svårt att komma åt bottenfacket. /K OK, tack så mycket för tips och rättning ! Stegberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pappa6116 Posted October 13, 2009 Report Share Posted October 13, 2009 ytterligare ett tips, använd två spännband, ett för att hålla ihop liggunderlaget och en till för att fästa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts