Jump to content

Armyops


Berna

Recommended Posts

Har nu suttit till förbannelse och skjutit på de jävla tavlorna på första banan för att kunna kvalificera mig till prickskytteskolan. Är det någon som lyckats med det, eller är det inlagt i spelet att man bara ska kunna få 35 istället för de 36 som krävs?

Jag blir fan galen snart!

Link to comment
Share on other sites

Jag har klarat av den bedriften *stolt prickskytt inom Amerikanska Armén*

Man ska inte stressa iväg skotten utan var tålamodiga och ta god tid på er, inte för mycket såklart för då försvinner målen, men sikta noga. Det är mitt tips till er. Och försök flera gånger. Till sist går det, och går det inte så får ni plocka fram :D

 

/:D

Link to comment
Share on other sites

Guest Mozza

Jepps, det är ett elände att få in alla 36 skotten, fixade det idag efter kanske 25-30 omgångar *pust*. Efter det klarade jag sniperskolan på 5 minuter... :unsure:

 

Som sagt, ta det lite lugnt och skjut då soldaten inte andas.

Link to comment
Share on other sites

Vissa av oss har inget liv, utan sitter framför dator hela dagarna. Så vissa av oss prickade alla utom ett skott på tredje försöket :sniper:

 

Försök timea in skotten så att soldatens andning kommer i samma takt som målen dyker upp. Får du in rytmen försvinner stressen ganska fort.

Link to comment
Share on other sites

Fick plocka fram lite :sniper: och kötta klart de där jävla tavlorna. Självklart klarade jag det, och glad som fan skulle jag nu ge mig vidare till sniper-school.

 

Det var dock ett LITET problem...

 

Jag hade glömt att regga mig... Tror ni jag blev någe förbannat eller? :((

 

 

Nåväl, klarade vidare ävningar utan problem, fram tills jag skulle börja med de små uppdragen, då vips, inget funkar. Tydligen ingen som har någon server öppen på min låga nivå. Vad gör jag för fel???

Link to comment
Share on other sites

Berna:

Kan det vara så att du sitter bakom en brandvägg? Jag har nämligen det problemet och kan därför inte hitta någon server. Här följer en kort beskrivning på vilka portar som måste vara öppna för att kunna spela.

 

UDP ports 1716 for the game, 1717 for the gamequery, 1718 for master server query, 8777 for standard UT query, 27900 for GameSpy and TCP 20045 for Authentication server.

 

/Johan ES

Link to comment
Share on other sites

Fick plocka fram lite :) och kötta klart de där jävla tavlorna. Självklart klarade jag det, och glad som fan skulle jag nu ge mig vidare till sniper-school.

 

Det var dock ett LITET problem...

 

Jag hade glömt att regga mig... Tror ni jag blev någe förbannat eller?  :((

 

 

Nåväl, klarade vidare ävningar utan problem, fram tills jag skulle börja med de små uppdragen, då vips, inget funkar. Tydligen ingen som har någon server öppen på min låga nivå. Vad gör jag för fel???

Det kan bero på att du kör en gammal verison av spelet, nyaste är 1.6

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...