Jump to content

Undass

Guest strid

Recommended Posts

Ska söka till Underättellseassistent på k3/undsäkC, någon som har genomförd/håller på att genomföra denna tjänst?? Jag antar att det är ganska roligt, har jag fel?

Fram med så mycket info som möjligt nu!

har en kompis som låg inne som det.. ni kommer bli experter på kaffe o div. fika-tillbehör iaf! :D

nä seriöst, han tyckte de var en mycket kul och givande tjänst! bara o önska lycka till

tillförde kanske inte så mkt men men... *rangerX svamlar* :P

calle no 1 gör den nu.. och strid mitt tips är att du hoppar att söka.. det är inget som passar dig, gör någe annat istället...

kanske ska tillägga att jag också söker plats där.. och vill inte ha konkurrans.. känner mig inte jätte konkurranskraftig..

nja, värderna kollar dom väl inte så mycke, eller?

hade, 8 i det teoretiska, 8 i styrka och 6 i fysisk arbetsförmåga, lämplig som befäl, måttlig stess i strid.. det var vad pliktverket tyckte om mig..

Det jag tror är att det finns många som söker som har ett "bättre" liv på pappret, tex vad gäller betyg och fritids aktiviter.. att jag sitter och läser om ryska vagnar med mera och har intresse kanske inte lika viktigt som om man spelar fotboll 2 dagar i veckan.. vi får väl se, men fick känslan av det iallafall..  och lycka till.. du hade tänkt inom flygpvapnet eller?

kanske borde ta det privat istället för via fourmet..

• 4 weeks later...

@granQ

Skit i vad pliktverket skriver. Deras undersökningar tar jag som humflum. Särskilt den psykologiska, 10 min-samtal med frågor som vilken roll har du vid skolgrupparbeten-typ etc. Ger INGEN bild alls av dina stressförmåga vid en krigssituation. De enda som får en riktig bild av ditt psyke är "de två" vid und.ass. "intagningsförhöret". Sök med gott mod.