Guest strid Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 Ska söka till Underättellseassistent på k3/undsäkC, någon som har genomförd/håller på att genomföra denna tjänst?? Jag antar att det är ganska roligt, har jag fel? Fram med så mycket info som möjligt nu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 har en kompis som låg inne som det.. ni kommer bli experter på kaffe o div. fika-tillbehör iaf! nä seriöst, han tyckte de var en mycket kul och givande tjänst! bara o önska lycka till tillförde kanske inte så mkt men men... *rangerX svamlar* :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strid Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 roger that... nån som har nåt att tillägga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 http://bluenine.tv:8080/ikonboa....3383130 Han gör lumpen som FV undass och gör gröntjänsten på K3. Eller har han muckat nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 calle no 1 gör den nu.. och strid mitt tips är att du hoppar att söka.. det är inget som passar dig, gör någe annat istället... kanske ska tillägga att jag också söker plats där.. och vill inte ha konkurrans.. känner mig inte jätte konkurranskraftig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest strid Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 ehh... vad har du för värden då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted October 31, 2002 Report Share Posted October 31, 2002 nja, värderna kollar dom väl inte så mycke, eller? hade, 8 i det teoretiska, 8 i styrka och 6 i fysisk arbetsförmåga, lämplig som befäl, måttlig stess i strid.. det var vad pliktverket tyckte om mig.. Det jag tror är att det finns många som söker som har ett "bättre" liv på pappret, tex vad gäller betyg och fritids aktiviter.. att jag sitter och läser om ryska vagnar med mera och har intresse kanske inte lika viktigt som om man spelar fotboll 2 dagar i veckan.. vi får väl se, men fick känslan av det iallafall.. och lycka till.. du hade tänkt inom flygpvapnet eller? kanske borde ta det privat istället för via fourmet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calle no1 Posted November 23, 2002 Report Share Posted November 23, 2002 Nix, jag har inte muckat än. Jag är mitt inne i utbildningen. Har inte tid att kolla in här så ofta längre, men om ni undrar något särskilt kan ni skicka ett meddelande till mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 24, 2002 Report Share Posted November 24, 2002 @granQ Skit i vad pliktverket skriver. Deras undersökningar tar jag som humflum. Särskilt den psykologiska, 10 min-samtal med frågor som vilken roll har du vid skolgrupparbeten-typ etc. Ger INGEN bild alls av dina stressförmåga vid en krigssituation. De enda som får en riktig bild av ditt psyke är "de två" vid und.ass. "intagningsförhöret". Sök med gott mod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts