emcom Posted March 9, 2003 Report Posted March 9, 2003 Ja, skulle vilja veta hur lång tid det tar att bli korpral, furir och sergeant? Är det bara hur lång tid man tjänstgjort som påverkar eller finns det andra faktorer också? Quote
Doyle Posted March 9, 2003 Report Posted March 9, 2003 (edited) Det är kopplat till antalet dagar du har tjänstgjort. Det tar 225 dagar att bli korpral Det tar 300 dagar att bli furir EDIT: Sökte lite här på forumet och hittade givetvis information om hur många dagar det krävs för korpral och furir iaf. Edited March 9, 2003 by Doyle Quote
emcom Posted March 9, 2003 Author Report Posted March 9, 2003 Tackar, försökte också söka men av ngn anledning så gillar min dator inte alls söksidan utan hänger sig så fort man öppnar den. Därför frågade jag istället......och ja, min dator är kass! ;) Quote
dalkarl Posted March 10, 2003 Report Posted March 10, 2003 Beror det inte lite på vilket vapenslag, men jag har för mig att det finns en annan tråd med detta? Quote
Recommended Posts