Guest J-Star Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 I en disig skog någonstans i landet skedde så den första drabbningnen. Tyvärr upptäckte jag just att min "replay" är körd... speleländet krashar när jag fösöker köra den. Så tyvärr inga screens från matchen. Dessutom ska jag sova nu så det får bli en riktigt kort berättelse... 2 mot 2... totalt 4 respawns tillgängliga. Först att slå ut andra laget vinner. Viss oro fanns att det skulle bli mycket camping. Det visade sig dock senare vara obefogad oro. Inte for att sammanstötningarna duggade tätt... men det gjorde bara tiden mellan dem så väldigt mycket nervösare.... och när till slut skottslavorna ekar henom skogen, tja då ska det till att ha extra underkläder till hands. Så här första gången var det lite lätt förvirrat. Hur göra för att leta upp fienden på bästa sätt? För min del blev det mycket rusa... och sedan spana med kikare... rusa, spana... lather, rince, repeat... Så helt plötsligt.... vad var det där för skugga uppe i dimman?! Den försvann... attans. Men jo, där kommer en fi springandes nedför branten. Snabbt fram med Ak 5:an... rödpunkten på högsta förstoring. Han stannar för att titta sig omkring... anläggning... ELD!!! Jo då... första poängen till oss. Sedan gick det snabbt utför. Kompisen hade otur och sprang in i motståndarna tre gånger på raken. Jag drar mig mot platsen där han senast dog. Spanar uppåt en klippkant. Då kommer minsann fi joggandes... och jag ser direkt varför den gamla devisen att inte avteckna sig i siluett mot himlen är 100% korrekt. Tre skott i sidan... sedan joggar han inte mer. Det hela slutade 4-6 till oss. Jämnt och spännande. Mycket intressant. Hoppas fler vill vara med. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
daedalus Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 (Kunde inte somna så jag gick upp och bredde en nattmacka, glufsar i mig den till ett soldF-surf) Ja nu är det fan i mig uppställning! Fler spelare vore kul. Just nu är vi 4 st. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Vilket lir? OFP eller??? *ska tjacka ny mammaplanka idag och se om jag kan få liv i åbäket* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Vilket lir? OFP eller???*ska tjacka ny mammaplanka idag och se om jag kan få liv i åbäket* Ghost Recon (se tråd lite längre ned) /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Hur ska man ha spelet konfigurerat (patchar, addons o.s.v.) för att det ska fungera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Hur ska man ha spelet konfigurerat (patchar, addons o.s.v.) för att det ska fungera? Det enda egentliga kravet är att spelet skall vara patchat till 1.4.0.0 Sedan om vi skall ha svenska bössor gäller också: Wolfsong's Swedish Force mod 1.4.1 Vet inte om Desert Siege och Island Thunder behövs då. Wolfsong påstår det men jag är inte så säker. Vi kan testa. Det går i alla fall utmärt att köra med de två moddarna inaktiverade. Och sedan för ytterligare nöje är det bra med ett voice com-program. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Har iaf Swedish Force (Föregångaren till SF-For King and Country) installerat tillsammans med Desert, och det funkar bra! Skoj med svenska grejor!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Har iaf Swedish Force (Föregångaren till SF-For King and Country) installerat tillsammans med Desert, och det funkar bra! Skoj med svenska grejor!! Den nya modden är ännu bättre. Betydligt fler grejor att leka med. AK 5B = guld värd. AK 5C med rödpunkt & m203 grk skojar man heller inte bort. m/45B är inte så effektiv men satans rolig. "Yieeehaaa! Staben & mekanikerna anfaller!!!" /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 27, 2003 Report Share Posted February 27, 2003 Låter spännande! Får hem och testa lite i kväll märker jag! B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.