AMC Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 När ja mönstrade i nov i år så fick ja reda på att man inte kunde bli Luftburen. Eftersom ja kände att ja absolut bara måste få göra som Luftburen så snacka ja och drog lite i min mönstringsförrättare å tillslut gav han med sig och skrev in mig nästa år med 90:orna. Nu har ja börjat tveka på hur smart detta va. Tänkte om dom skulle börja tänka nästa år att ja ä äldre och därför tar in nån annan av "rätt" årgång på den platsen. Hur tror ni detta kommer påverka mig? Bor dessutom i N-norrland så dom lär väl hitta nån billigare å ha dit även om dom säger att de inte spelar någon roll.. Är jäkligt taggad på lumpen. Så dom får bara inte rata mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMC Posted December 6, 2007 Author Report Share Posted December 6, 2007 har fått beslut om inskrivning nu så de har löst sig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts