Machmutt Posted May 12, 2009 Report Posted May 12, 2009 För att bemöta kritiken till mitt uttalande om att klara mönstringen "utan problem"; De är klart jag hade blåsor på fötterna och hade ont lite här och där. Men det är något som hör till så därför tycker jag inte man har problem för att man har lite ont. Jag kände aldrig att jag typ var så pass utmattad att jag kunde falla ihop och svimma eller något liknande, om man får sådana typer av känningar under fysisk aktivitet (ex extramönstring) så har man "problem" att klara av den. Jag gjorde EM fjs och jag ville falla ihop efter alla moment, då definerar du det som problem? Jag såg det som att jag tog ut mig till bristningsgränsen i allt jag gjorde. Sedan återhämtade man sig snabbt men likväl så tycker du att jag har problem? Jag skulle säga att du har ett större problem än mig om du inte klarar av att ge 120% i allt du gör.... Inget illa ment men visar inte det att du brister i ditt engagemang? Det var kanske just det som befälen såg hos dig? Så länge man inte har åkt medvetslös sjukhus eller åker hem i en liksäck så ska man inte yttra sig om att man gett 100% av sin fysiska kapacitet i fysmoment av mer långdragen karaktär. Det finns alltid mer att ge så länge du är vid medvetande. Machmutt: Har du ditt inryck i maj eller augusti 2010? Maj. Planerar de folk i augusti 2010 också? Satsar på röjdyk nu så får se hur det blir med det. Om man inte kommer in eller på någe vis skulle välja att tacka nej så är man i sitt livs form åtminstone... Quote
b1rd Posted July 20, 2009 Report Posted July 20, 2009 Till er som rycker in om 13 dagar; när anländer ni? Quote
Taureau Posted July 21, 2009 Report Posted July 21, 2009 Till er som rycker in om 13 dagar; när anländer ni? Jag når centralen strax före 19:00, och därefter pendeln samt bussen som går lite då och då på reguljär basis (?). Skulle gissa på att jag är vid vakten senast 20:30. Quote
Taureau Posted July 24, 2009 Report Posted July 24, 2009 Är själv framme på centralen 19:55. OK, då syns vi på amf1! Quote
Machmutt Posted August 3, 2009 Report Posted August 3, 2009 Nu får ni ta er igenom utb. också! Pannben nu. Quote
Recommended Posts