Munken_swe Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Finns det något rekommenderat, reglementerat, eller snarare något förbjudet sätt att tvätta ett patienttäcke? Skulle behöva få svar av anledningar ni antagligen förstår. All hjälp och råd uppskattas. Tack /M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nimitz Posted August 14, 2007 Report Share Posted August 14, 2007 Jag har inga bra tvättråd, men en fråga: Hur kommer det sig att en ungdom behöver tvätta ett patienttäcke? Egen mtrl? Vi plockar ut inför övningar, sen vårdas dem och lämnas in till SFD,. //KNI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munken_swe Posted August 14, 2007 Author Report Share Posted August 14, 2007 En ungdom får en förfrågan av en ungdomsledare, som inte vet själv men vet att jag brukar hänga här, och att någon borde veta. /M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vikström Posted August 15, 2007 Report Share Posted August 15, 2007 En ungdom får en förfrågan av en ungdomsledare, som inte vet själv men vet att jag brukar hänga här, och att någon borde veta. /M Vårda och lämna in på förrådet för sanering/tvätt. Plocka ut nytt till nästa övning där mtrl krävs. Verkar mycket konstigt att en ungdomsledare inte kan skaka fram den här infon själv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts