Jump to content

Fjällräven Classic


rnc

Recommended Posts

Så det enda du käkade var alltså bars?

 

Tänkte göra det här loppet nästa år, fast då i liite makligare tempo. Nånstans runt 48-72h. Gick omvända vägen mitt under all kalabalik i augusti... Har ett fint kort där jag hejjar på ettan och tvåan vid det norra färjeläget vid Alesjaure :rockon:

 

Jo, det var bars som gällde!

 

Det är säkert riktigt schysst att genomföra Fjällräven i ett sådant tempo också, men jag tycker allt du ska tagga upp och köra på -24 h! Du har ju redan testat att gå. :banghead: Naturligtvis kan man i och för sig gå den där sträckan ett rejält antal gånger utan att bli less, skulle jag tro!

 

Jo man blir ju riktigt sugen, ska troligtvis köra med några kamrater som också ev. ska extramönstra till div. förband, så de är ganska inställda de också :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu är det över! Jag sprang in på 15 timmar och 13 minuter. Ryggsäcken vägde 4,2 kg (varav en klar majoritet var onödigheter som diverse förstärkningsplagg). Är hur som helst väldigt nöjd och fick helt klart blodad tand för denna typ av tävlingar. Håller dock med om att det sved i själen att inte hinna se på omgivningarna överhuvudtaget. Stannade dock till i 10-15 sekunder vid Tjäktja-passet och blickade bakåt, men det var allt..

 

 

Grymt bra jobbat! verkligen imponerad!

vandrade den sträckan i sommras och det är fan en imponerande stäcka att löpa i ett svep!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...