b-lund Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 nån som hört vet nått om mönstringen för civilt sökande till ks17?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 Vad menar du med mönstring? Har du inte genomförd värnplikt utan vill genomgå GSU-US? /K *Ändrade topicen lite för att öppna upp ämnet* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philip_88 Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 prova att ring de som är ansvariga för uttagningarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-lund Posted July 26, 2007 Author Report Share Posted July 26, 2007 Vad menar du med mönstring?Har du inte genomförd värnplikt utan vill genomgå GSU-US? /K *Ändrade topicen lite för att öppna upp ämnet* nä har sökt som civil och måste då mönstra inför gsu us borde nästan bli snart innan uttagningarna sker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted July 26, 2007 Report Share Posted July 26, 2007 OK. Det är nog bäst att ringa OpS J1 PersE US och/eller Livgardet IntUtbE och höra sig för. /K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-lund Posted July 26, 2007 Author Report Share Posted July 26, 2007 OK.Det är nog bäst att ringa OpS J1 PersE US och/eller Livgardet IntUtbE och höra sig för. /K jag får prova med det. hörde att dom visst har ringveckan först sen kallar till mönstring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fröken Furir Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 OK.Det är nog bäst att ringa OpS J1 PersE US och/eller Livgardet IntUtbE och höra sig för. /K jag får prova med det. hörde att dom visst har ringveckan först sen kallar till mönstring. I sånt fall så skulle jag gissa på att mönstringen kommer att dröja lite extra i och med att ansökningstiden blev förlängd. Nu är det förmodligen semestrar och grejjer. Om jag räknat rätt så borde ringveckan bli någonstans i mitten av september. /FF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogel02 Posted July 27, 2007 Report Share Posted July 27, 2007 Ringveckan för KS15 dvs förra året var i september så det lär väl blir något liknande iår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts