Erik Johansson FVRF Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Hej, Har nån något tipps om hur man ska skriva under fliken "Bifoga text där du berättar om dig själv och varför du vill deltaga i kursen" Jag har ju gjort sommarkurs innan och jag går ju FVRF på f7 Såtnäs. Hjälp mig att skriva nått som jag kan skicka in! MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strv S Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Om du är ungdom, varför har du angett att du gjort GU? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingecho1 Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Hej, Har nån något tipps om hur man ska skriva under fliken "Bifoga text där du berättar om dig själv och varför du vill deltaga i kursen" Jag har ju gjort sommarkurs innan och jag går ju FVRF på f7 Såtnäs. Hjälp mig att skriva nått som jag kan skicka in! MVH Ett tips är ju att du skriver lite om dig själv och varför du vill deltaga i kursen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Litzooth Posted March 13, 2007 Report Share Posted March 13, 2007 Skriv lite om om dig själv, vad du gör på fritiden, hur du är som person, intresse för kursen och vad du tror att du skulle få ut av den. Var ärlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Johansson FVRF Posted March 15, 2007 Author Report Share Posted March 15, 2007 Om du är ungdom, varför har du angett att du gjort GU? Ifall du skriver att du ska rycka in snart, men hur kan du då vara i Vagnsbesättning? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Om du är ungdom, varför har du angett att du gjort GU? Ifall du skriver att du ska rycka in snart, men hur kan du då vara i Vagnsbesättning? Han har angett att han ska rycka in som vagnsbesättning. Det står till och med på hans "Detaljer grundutbildning." Alltså: Grundutbildning:Rycker in snart Placering/Tjänst: Vagnsbesättning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Om du är ungdom, varför har du angett att du gjort GU? Ifall du skriver att du ska rycka in snart, men hur kan du då vara i Vagnsbesättning? Du. Om du vill ha hjälp, vilket topicen anger, så bör du försöka vara lite mer hövlig och ödmjuk. Det är liksom inte kul att hjälpa till annars. /K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts