Furir Razer Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Hittade denna info på EBG´s hemsida. Tänkte kolla om de är nån/några som funderat på att gå med i marchen? info http://www.elfsborgsmarschen.se/index.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Hittade denna info på EBG´s hemsida. Tänkte kolla om de är nån/några som funderat på att gå med i marchen? info http://www.elfsborgsmarschen.se/index.htm Hm, kanske skulle planera in den som en liten marschövning inför Nijmegen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furir Razer Posted March 11, 2007 Author Report Share Posted March 11, 2007 Ingen från Gbg trakten som funderat på att gå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ekvall Posted March 11, 2007 Report Share Posted March 11, 2007 Ingen från Gbg trakten som funderat på att gå? Kanske. Håller på och letar efter eventuella intresserade promenadfascister i min bekantskapskrets. Verkar dock som om många hellre tar bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koenigsegg88 Posted March 15, 2007 Report Share Posted March 15, 2007 Ingen från Gbg trakten som funderat på att gå? Jodå men jag känner mig vilsen när det gäller marschgrupp, finns det någon runtom Gbg eller uppåt F7(tillhör Fvrf). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furir Razer Posted April 13, 2007 Author Report Share Posted April 13, 2007 Ingen från Gbg trakten som funderat på att gå? Jodå men jag känner mig vilsen när det gäller marschgrupp, finns det någon runtom Gbg eller uppåt F7(tillhör Fvrf). För att gå igrupp behöver man vara minst 8 personer, men i praktiken är de ingen skillnad på grupp eller enskild. De enda är att gruppen ev för ett exktra "Grupp diplom". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morkaii Posted April 13, 2007 Report Share Posted April 13, 2007 Ja skall gå men det visste du ju redan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dasher Posted April 22, 2010 Report Share Posted April 22, 2010 Lyfter den här tråden och frågar om det är någon mer som tänker gå i år? Ni som gått tidigare, är det något speciellt man ska tänka på eller är det "busenkelt"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tempelriddaren Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 Jag hade tänkt att gå i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelD Posted April 23, 2010 Report Share Posted April 23, 2010 gick förra året, skall gå i år. 4x2 mil är utmanande men ingen omöjlighet Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE2 Posted June 7, 2010 Report Share Posted June 7, 2010 gick förra året, skall gå i år. 4x2 mil är utmanande men ingen omöjlighet Hej Hur är spåret? Platt mestadels som Nijmegen eller upp och ner upp och ner? Mvh Andreas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manzon Posted January 26, 2011 Report Share Posted January 26, 2011 Då är det väl dags att börja kolla hur och vilka som planerar att gå i år? Jag själv gick förra året och det gick ganska bra. Gick 2 * 4mil som träning inför Nijmegen. Mycket mer backar än Nijmegen men fungerade bra som slutprov. Är det någon som är sugen på backträning kan jag rekommendera Marsch d´el Armee (stavning?) som genomförs i Luxemburg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.