Jump to content

Svensk mod till BF2

TofflaN

Recommended Posts

Kanske gamla nyheter...

'Swedish forces' håller på och bygger upp en mod till BF2. Arbetet har pågått i cirka ett år, men förhoppningsvis ska dom släppa första versionen i år.. Hittills ser det riktigt bra ut, dock är detaljrikedom väldigt låg än så länge..

Hemsida:Swedish Forces

Dock var det länge sen den uppdaterades...

Här är ett forum angående modden.

dock är detaljrikedom väldigt låg än så länge..

Oh ja

:rolleyes:

Man kan ju bara längta tills dom kommer ut med modden. Själv så tycker jag att det är synd att SilentHeroes gav upp med moddandet. ;-)

Jag tror att det kommer att bli en riktig besvikelse.

Jag har låga eller inga förväntningar eftersom jag har följt moddandet i ca 9månader och i början fick jag uppfattningen av att det var en 12åring som satt och ritade om gubbar och flygplan till M90 camo och sen kallade det svenska soldater etc.

Nu har de tydligen fått nåra nya ritare som har gjort svenska vapen men dem ser ju inte dirrekt ''bra'' ut heller.

Vi får se hur det blir men jag håller mig sill SH Gather Tuesdays!

Nu tycker jag inte att ni ska klaga. Det verkar ju vara långtifrån klart, plus att detta var nog ganska tidigt i produktionen. Silent Heroes till 1942 blev bra, så jag tror detta också blir bra :banghead:

Nu tycker jag inte att ni ska klaga. Det verkar ju vara långtifrån klart, plus att detta var nog ganska tidigt i produktionen. Silent Heroes till 1942 blev bra, så jag tror detta också blir bra :dribble:

SH har inget sammanhang med Swedish Forces :baskerFN:

Nu tycker jag inte att ni ska klaga. Det verkar ju vara långtifrån klart, plus att detta var nog ganska tidigt i produktionen. Silent Heroes till 1942 blev bra, så jag tror detta också blir bra :)

SH har inget sammanhang med Swedish Forces :rolleyes:

Jag drog en parallel :blink:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...