Guest Sportexit Posted November 9, 2007 Report Posted November 9, 2007 (edited) Hej ! Du värkar ganska inställd på att göra någon slags Jägar utb. Om jag skulle varit i din sits idag skulle jag kolla efter en befattning med lite häftiga Fordon, Vapensystem, Båtar mm, som man får lite häftiga minnen från. Visst har jag också roliga minnen från Min Värnplikt som Närskydd på k3. men faktum är att det förmodligen är roligare att åka Stridsbåt 90 än att Gå 8mil på 24 timmar utan mat i 30Graders värme. eller att gå med Lk100 i 3.5mil upp och ner för ett jävla berg. eller att sitta i vakten varannan vecka i 4 månader. Visst känns det tufft att ha klarat skiten men jag skulle tycka det vart 10 gånger tuffare att få åka Stridsfordon 90 eller dyligt som jag bara sett på håll än så länge. och den stod Parkerad. Oavsätt vad folk säger om folk på P4 så tror jag att dom oftast har det mykt Roligare än vi har när vi ligger i en puppa och ska sova utan sovsäck i regnet rägnar. eller när vi snart ska göra Överlevnad villket inte känns det minsta pepp när man tittar ut, O,o Jag tycker att min värnplikt har varigt jobbig nog på vissa ställen och Tråkigare än den borde vara på andra, Men du som vill söka till FJS eller KJ, eller villket Jägar förband som hällst kommer förmodligen få uppleva 100falt värre. Men om du känner dej riktigt pepp för det så tycker jag att du ska försöka. Det kan ju aldrig bli värre än att du Misslyckas. Lycka till ! Mvh: Snart muckande Malaj ! Edited November 9, 2007 by Sportexit Quote
Recommended Posts