Guest Posted November 10, 2002 Report Posted November 10, 2002 Finns det till AK4? Och var finns det? Quote
Fk Fjellman Posted November 10, 2002 Report Posted November 10, 2002 Finns ett fäste på http://www.combatzone.se som passar på AK4an... Avsedd för Soft air gun för visso men passar på en "skarp".. Och jag behöver väll inte påminna dig om att det är svårt icke tillåtet att fästa sånna praktiska grejor på AKn. //Sgt. Fjellman Quote
2Sharp Posted November 10, 2002 Report Posted November 10, 2002 Att tänka på är att soft-air gun prylar [oftast] inte är byggda för att klara av någon rekyl, därför är de oftast billigare. Mao, om du använder soft-air prylar till riktiga vapen kan du i princip räkna med att det pajar. Köp riktiga grejor från exempelvis sure-fire i stället om du nödvändigvis skall ha vapenlampa, det betalar sig o-omkullrunkeligen i längden Tycker Jonas som också tycker att vi borde få ut handskydd med integrerad vapenlampa till ak4.. Quote
Fu Kjellberg Posted November 10, 2002 Report Posted November 10, 2002 Jag har bild på integrerad vapenlampa till Ak4. Tillverkare Arma-Tech. lampan av märke Surefire. Säljs tyvärr inte längre till privatpersoner. Intresserade av bilden ge mig er mailadress så skickar jag bilden Quote
2Sharp Posted November 10, 2002 Report Posted November 10, 2002 Det är ju det man vill/skall ha, rockar ju stenhårt.... Sure-Fire är kung på lampor.... Quote
Recommended Posts