shisha Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 (edited) Hittade den här på YouTube alldeles nyss. Enjoy http://www.youtube.com/watch?v=PF3oqnKInIo Edited July 22, 2006 by shisha Quote
Agentorange67 Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 Japp, nu kan inte usa regering styra längre, vad som ska visas. Det tycker jag är bra! Quote
Nestor Posted July 22, 2006 Report Posted July 22, 2006 Japp, nu kan inte usa regering styra längre, vad som ska visas.Det tycker jag är bra! Det är ju inte ett nytt fenomen det här med att lägga upp denna typ av filmer på te.x Youtube. Quote
C DK012 Posted July 23, 2006 Report Posted July 23, 2006 (edited) Japp, nu kan inte usa regering styra längre, vad som ska visas. Det tycker jag är bra! Det är ju inte ett nytt fenomen det här med att lägga upp denna typ av filmer på te.x Youtube. Allting är relativt, jag skulle påstå att det är väldigt nytt. Sånt här förekom ju knappt när kriget började för 3 år sedan. Edited July 23, 2006 by C DK012 Quote
Recommended Posts