Jump to content

Lock On Modern Air Combat

Fänrik Andersson

Recommended Posts

:banghead:

Hur fixar man till kontrollerna...???

Inget funkar ju...

Kör med Logitec Extreme3DPro, kan inte skjuta, kan inte låsa på målet, kan inte avfyra

missiler etc etc...

Tillägg, jag spelar demon än så länge...Spelet är beställt...Säg att jag inte

köpt grisen i säcken :uzi

Tja, kontrollinställnings-sidan i inställningarna är väl rätt så självförklarande? Bara att välja din styrspak i listan och trycka lite ;)

Men det är inte så att du försöker skjuta i navigationsläge? Kommer inte riktigt ihåg hur standardkontrollerna låg, men 7 tror jag iaf är luft-mark-läge, så sifferknapparna är ett hett tips att prova isf.

Tja, kontrollinställnings-sidan i inställningarna är väl rätt så självförklarande? Bara att välja din styrspak i listan och trycka lite ;)

Men det är inte så att du försöker skjuta i navigationsläge? Kommer inte riktigt ihåg hur standardkontrollerna låg, men 7 tror jag iaf är luft-mark-läge, så sifferknapparna är ett hett tips att prova isf.

Nja, vet inte riktigt vad du menar men jag sitter i planet och flyger med spak...Innan

jag vet ordet av är jag nerskjuten...OBS: Jag spelar DEMO versionen än så länge...

Kanske är begränsat med inställnings möjligheter

Den stora utmaningen i Lock-On är att komma ihåg alla kontroller, varje knapp på min HOTAS (Saitek X.52) har tre funktioner. Sen tillkommer alla på tangentbordet. :D

Instämmer helt! den som kan landa i lock-on ska nog få Nobel pris.

Den stora utmaningen i Lock-On är att komma ihåg alla kontroller, varje knapp på min HOTAS (Saitek X.52) har tre funktioner. Sen tillkommer alla på tangentbordet. :banghead:

Instämmer helt! den som kan landa i lock-on ska nog få Nobel pris.

Jag har lyckats landa ett flertal gånger.

Fast det var innan jag köpte Elder Scrolls 4: Oblivion :lala:

Ett tag var jag rätt bra på Lock On.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...