Jump to content

Strits pitt?

Orka

Recommended Posts

Nu en liten fråga. Jag är som sagt ny och har ingen koll på vilka ni är än. Så här kommer en trevlig fråga.

Vilka här ser sig skälva som Stridspittar? och för er som inte har gjort lumpen. Tror ni att ni kommer att bli riktiga Stridspittar.

Vilka här ser sig skälva som Stritspittar? och för er som inte har gjort lumpen. Tror ni att ni kommer att bli riktiga Sritspittar.

Jag visiterar stavningen!

Gör om, gör rätt!

Jag varken är eller kommer att bli en "stridspitt". Löser min uppgift och hjälper andra att lösa sina...

:what:

Guest Greven

Lillan >>> Upphetsningen kommer att avta och fokuseras åt ett annat håll. När man ligger där i leran på något skjutfält inser man att det inte var alls vad man tänkt sig, men jävligt kul, meningsfullt, lärorikt och häftigt på en massa andra sätt.

• 3 weeks later...

Ingen Ironi. Har mycket svårt att se vad man ser för något häftigt i en eldstrid. Dock kan man förstå att sådana tendenser kommer upp i ett land där ingen längre vet vad det innebär (förutom vissa FN batar). Sedan är det ju inte riktigt realistiskt att ligga ute i skogen och slänga iväg några lösplugg, skälla på blågul och åka hem till regementet och titta på allsång på skansen (efter vården). Om man ser det så kan det nog ses som intressant.

Som sagt, jag står på Carls linje.

Orka: Definiera gärna vad du menar med stridspitt?

Om man år in för sin uppgift, om man ständigt strävar efter att göra sitt bästa, strävar efter att ständigt bli bättre på att lösa sina uppgifter. Är man då en stridspitt, så visst, då är jag definitivt en stridspitt.