Jump to content

svenska soldater i Flashpoint

granQ

Recommended Posts

ftp://217.210.163.195/sfppreview.avi

kräver divx rutiner.. 2 mb, ingen riktig film men men.. tänkte jag skulle dela med mig den här också och passa på att tacka för all fakta folk bidragit med som underlättat arbetet. Vet inte när vi släpper det men borde bli innan jul afton iallafall. Inte lika ambiöst som OWN för er som känner till det utan det vi har är i stort sett det ni ser i filmen.

codec divx, vet inte vilken version som behövs, är kodat med divx 4 iallafall. och det är dia pslama som står för musiken ;)

jag vet att en del har haft problem med att tanka via ftp, kontakta mig på icq, 7869782 så kan jag skicka via det istället.

Ser bra ut :thumbs: Det är inte så att ni behöver en till BETA-testare? :)  

Håller själv på med en AK5D med lite extra grejer på... Den är snart klar. Har en AK5B med dämpare också, fast det projektet ligger på is till jag hittar någon som kan hjälpa mig med texturerna.

och det är dia pslama som står för musiken ;)

Aaah, Dia Psalma. Jag tyckte väl att jag kände igen musiken. Heter låten möjligtvis "Requiem" eller liknande? Jag är inte helt säker  eftersom jag fick den från internet.

stämmer bra.. blev lite dåligt på slutet med ljud kvaliten.. men men.. tankade programet igår och slänge in lite screens.. kvaliten blir ju där efter ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...