RaVeN Posted February 28, 2006 Report Posted February 28, 2006 (edited) Bidrar här med en lite film som jag gjort från Tåme -05 där vi skjuter ksp 58, grg spårljuspansarspränggranat m/75 och skarpa p-skott. Tack till knaZen som fixat detta åt mig. Film Visste inte om det passar bättre under propagandamenisteriet eller här men blågul får gärna styra upp om det behövs.... Edited February 28, 2006 by RaVeN Quote
Jelzin Posted March 1, 2006 Report Posted March 1, 2006 Bidrar här med en lite film som jag gjort från Tåme -05 där vi skjuter ksp 58, grg spårljuspansarspränggranat m/75 och skarpa p-skott. Tack till knaZen som fixat detta åt mig. Film Visste inte om det passar bättre under propagandamenisteriet eller här men blågul får gärna styra upp om det behövs.... Trevlig film, mkt trevlig! Quote
FkN Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 Svhysst film, men ksp-skyttarna borde kanske träna mera på att träffa istället för att bara skjuta snabbt och mycket! Quote
Farmlip Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 Sjysst film med skön musik. Vilka e det som spelar? Tänkte att då kan jag ta å slänga upp två av mina å. Den första är bara en ren skjutning med lite olika roliga vapen nere i Kosovo å gruvan där. Den är tagen ifrån en lite längre film som jag gjort så musiken slutar lite konstigt men ni får ha överseende för det :P (är inte helt 100 på om den redan är upplagd här av min kompis men det märker ni isf): http://www.re-animators.se/downloads/skjutning.wmv Den andra filmen är även den tagen ifrån Kosovo och när vi övar Hardentry, ta inte själva genomförandena allt för allvarligt jag tycker själv att det e klippningen som e cool (om man får skryta). Det kan ha varit så att vi bröt emot ganska så många säki föreskrifter http://www.smcc.se/udda/hardentry.wmv Quote
DennisMan Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 Sjysst film med skön musik. Vilka e det som spelar? Låtarna i filmen är Sabaton - Into the fire och Dope - Deboanir Mycket trevlig film förövrigt Quote
RaVeN Posted March 2, 2006 Author Report Posted March 2, 2006 (edited) Svhysst film, men ksp-skyttarna borde kanske träna mera på att träffa istället för att bara skjuta snabbt och mycket! Tävlorna är så perforerade att kulorna åker bara genom utan att "markera". Det är ju för övrigt därför skyttarna ligger där dom ligger. Ang låtarna RÄTT Hoppas fixa massor med trevligt filmmatrial under 2006. Edited March 2, 2006 by RaVeN Quote
Christer Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 Hard entry-filmen var nice. Mer sånt vill jag se Quote
DennisMan Posted March 2, 2006 Report Posted March 2, 2006 Ang låtarna RÄTT Klart man kan sin hårdrock ;) Quote
Lockwed Posted March 3, 2006 Report Posted March 3, 2006 Sjysst film med skön musik. Vilka e det som spelar? Låtarna i filmen är Sabaton - Into the fire och Dope - Deboanir Mycket trevlig film förövrigt Japp men är det bara jag som ryser av obehag varenda gång som Sabatons sångare uttalar bury som "bjury" tex som i låten panzerbattalion? Quote
RaVeN Posted May 14, 2006 Author Report Posted May 14, 2006 Tips parkera inte fordonen för nära när dom har ett litet stenskott på rutan när det ska skjutas barlastat med grg Bild Quote
Bubben Posted May 14, 2006 Report Posted May 14, 2006 (edited) @Farmlip Filmen Hard Entry var grym... Jag är ju iofs ingen expert inom ämnet rensa rum, men är det verkligen klokt att gå in med sjukvårdaren först? Tycker inte jag iallafall... Kommentarer? Edited May 14, 2006 by Bubben Quote
Farmlip Posted May 29, 2006 Report Posted May 29, 2006 @Farmlip Filmen Hard Entry var grym... Jag är ju iofs ingen expert inom ämnet rensa rum, men är det verkligen klokt att gå in med sjukvårdaren först? Tycker inte jag iallafall... Kommentarer? Hehehe lol, vi gillade honom minst Nejdå det e klart att sjukvårdaren inte skall ta första smällen men nu så varvade vi så alla skulle få "känna på" dom olika stridsparen. Vi gör relativt många fel i den där filmen men den e tagen ifrån början där nere innan vi hade övat allt för mycket, där hade jag införskaffat kameran rätt så nyligen å då gick den varm dom första veckorna Quote
Christer Posted June 8, 2006 Report Posted June 8, 2006 @Farmflip Har du fler liknande filmer som du kan lägga upp? Vore uppskattat. Quote
Farmlip Posted June 13, 2006 Report Posted June 13, 2006 Har gjort ett par till men inte "rippat" ner dom till normal storlek (ligger på många megg nu). Jag har på ett riktigt Hardentry (relativt smygfilmat) men den vet jag ej om jag kan lägga upp med tanke på att alla inblandade inte vill vara med på bild. Sen har jag mera normala tex pinky cermoni o.s.v fast dom är lite lugnare och någon film är tillockmed vacker Sen så har jag vet inte hur många timmar av oklippt material som jag skall sätta mig ner å klippa ihop till nått coolt, lovar att lägga upp det då. Quote
Recommended Posts