Jump to content

Resor

SGT Jakobsson

Recommended Posts

Posted

Tjena

Någon som är kung på var man hittar billiga bra resor?

Jag vill antingen åka skidor, dyka, vindsurfa eller något annat äventyrligt. Tips och ideer tas gärna emot.

Jag kan åka nångon mellan 13-30/1 2006 och ska vara som en bortkoppling inför inryck LA05

Kostnad ca 10-15000 för allt ska jag kunna undvara. och ca pris på resan jag kan hosta upp just nu max 7500

Sällskap hade varit spännande annars blir det nog till att ansluta Val'Thorens 13-22/1 med polarna. Om jag inte får med mig någon annan till något annat resmål..

/J

Posted
Tjena

Någon som är kung på var man hittar billiga bra resor?

Jag vill antingen åka skidor, dyka, vindsurfa eller något annat äventyrligt. Tips och ideer tas gärna emot.

Jag kan åka nångon mellan 13-30/1 2006 och ska vara som en bortkoppling inför inryck LA05

Kostnad ca 10-15000 för allt ska jag kunna undvara. och ca pris på resan jag kan hosta upp just nu max 7500

Sällskap hade varit spännande annars blir det nog till att ansluta Val'Thorens 13-22/1 med polarna. Om jag inte får med mig någon annan till något annat resmål..

/J

Kolla om WIZZAIR fortfarande har biljetter till Budapest för 4 kr tur och retur..Prova sedan det äventurliga med att supa upp 14996 spänn i Ungern, på två veckor... Du äventyrar garanterat både lever och hemresa...

Annars Köpenhamn-Moskva tor 3000spänn Moskva-Ural tor 2000spänn Billigt hotell 2500 liftkort 1000 spänn Billiga matställen 2000spänn Sprit och brudar 4500 spänn

Posted

För dykning = THAILAND!!! Dykning i världsklass och när du väl är där är allt jättebilligt! Att hitta resan för under 7500 vet jag att de går men jag vet inte var... Men som sagt om du hittar bra pris t Thailand och vill dyka, slå till! Similan Islands är det coolaste som finns inom dykningen!!!! (grönsaksdykningen alltså)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...