Guest Johannes Posted September 4, 2002 Report Posted September 4, 2002 Då var det äntligen dax för hockeypremiären. Jag talar naturligtvis om det årliga derbyt mellan Luleå hockey och Boden if. Att luleå skulle spöa bodensarna var ju självklart, frågan var snarare med hur mycket. "vännskapsmatchen" slutade med att luleå krossade "lillebror" med stabila 9 - 0. Mums kan knappt vänta tills elitseriepremiären... Luleå är starkt, viljan är på topp - i år ska guldet hem till norr. Forza Luleå...
Fu Frippe Posted September 4, 2002 Report Posted September 4, 2002 Ska vi snacka hockey finns det bara två lag: Leksands IF och Halmstad Hammers!! Den inbördes ordningen är som de står!
Guest Johannes Posted September 4, 2002 Report Posted September 4, 2002 Jaså du... leksand, och det erkänner du offentligt :P haha vänta du tills den 7:e september då ska luleå visa visa er vars skåpet skall stå.. :cool:
Fu Frippe Posted September 4, 2002 Report Posted September 4, 2002 Den som lever får se.... Jag är inte så orolig. Men allvarligt talat så är jag nöjd om de håller sig kvar i år, men jag tror att LIF i alla fall kan ta sig till slutspel som sjua eller åtta! :thumbs:
LRRP Posted September 5, 2002 Report Posted September 5, 2002 Jaja....önska på ni.. Ce sera sera, ja håller påå Färjesta, Ce sera sera. Men jäkligt kul skall det bli. Färjestad - Luleå, SM final 1 1997, FBK SM-guld
Doggydriver Posted September 5, 2002 Report Posted September 5, 2002 Pffff! Vad é hockey! Tacka vet man hälsingederby, elitserien, Bollnäs Gif - Edsbyn, står på läktaren till utomhusarenan med bandyglöggen i näven!
granQ Posted September 5, 2002 Report Posted September 5, 2002 leksand i all ära, men halmstad hammers, det är någe specielt.. långt ner som fan i tabellen, byte namn, lite pr.. MYCKE folk på matcher som spelades i divisoner som folk inte hört talas om, och det gick så himla bra och förra året spelade dom med leksand, även om dom fick spö.. men vilken hockey stad halmstad har blivit jämfört med typ 5 år sen..
Haggeman Posted September 8, 2002 Report Posted September 8, 2002 Vi är tokiga maaasar.. Vilka är vi och vad gör vi? Vi åker skoter - Ja visst! Vi åker traktor - Så klart! Vi dricker hembränt - Till sist! Föööör vi är från Dalarna. Ja vi är bönder - Ja visst! Ja vi är bönder - Så klart! Ja vi är bönder - Till sist! Å vi älskar Leksand Stars! Vi bekräftar deras fördomar, tar över dom, och känner oss stolta! Sverige utan bönder! Sverige utan bönder, vad vore Sverige utan bönder? Sverige utan böööööönder, vad vore Sverige utan bönder?
Guest Posted September 9, 2002 Report Posted September 9, 2002 Jaja....önska på ni.. Ce sera sera, ja håller påå Färjesta, Ce sera sera. Ha ha ha Dessa värmlänningar.... lrrrrrrrrrrrp, nu är det dags att skääääääärpa sig! Vi dödliga säger iallafall Que sera sera Vilket betyder ungefär: Det som sker det sker
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.