Jump to content

Årets julklapp?

Guest

Recommended Posts

Posted

fan asså! tänk om man fick ha sånt när man var liten....åååhh så underbart....själv fick jag hålla mej till turtles....

Posted

hohoho! Kungen i kvarteret! Killen med Pskott istället för m16 i plast.

Observera de politiskt korrekta namnen på vissa av leksakerna

"World Peace Keepers Battle Station $24.99"

Den "fredsbevarande" utrustningen består av en pvkanon, grk, m60, tolvtjua och lite annat smått o gott.

Posted
*dreglar* En sån måste jag juh bara ha =) Är det en såndär byggsats man bygger själv tro???? *skriver önskelista*

Den som ändå vore 12 år igen. Få proppa den full med kinapuffar och smatterband och sen tända på. :)

Posted

Är helt övertygad om att flera här på forumet har kvar alla leksaker, som luftas under högtidliga former några gånger per år. Sluta hyckla över ålder, ta och kitta upp er med det senaste, det är inget att skämmas över.  ;)

Posted
Den som ändå vore 12 år igen. Få proppa den full med kinapuffar och smatterband och sen tända på. :)

Varför måste man vara tolv? ???

Det går väl lika bra om man är 24 år :P ...eller 30, 40, 50...tja....HELA LIVET!! :)

Posted

Hmm, kanske nåt att köpa till min brorson, sen måste ju jag visa honom hur det fungerar :)

Guest Lt. payne
Posted

Kan bara tala för mej själv..Ju äldre ju dyrare leksak!  :) :)

Posted

0900631b805e1810R.jpg

Sådab tuffa gubbar fanns det inte när jag var liten... :)

Hasbro® G.I. Joe Long Range Army Sniper

Posted

Ska åka och handla till mina sk "kusiner".

Få se vad dom kan tänkas vilja ha (eller jag).

Posted

om jag köpte såna skulle jag kommendera upp dom i på pannan ställ o låta dom stå där hela natten för att se om dom pallar med.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...