Guest Posted October 2, 2002 Report Posted October 2, 2002 fan asså! tänk om man fick ha sånt när man var liten....åååhh så underbart....själv fick jag hålla mej till turtles....
Lill Krigarn Posted October 2, 2002 Report Posted October 2, 2002 *dreglar* En sån måste jag juh bara ha =) Är det en såndär byggsats man bygger själv tro???? *skriver önskelista*
Mojo Posted October 2, 2002 Report Posted October 2, 2002 hohoho! Kungen i kvarteret! Killen med Pskott istället för m16 i plast. Observera de politiskt korrekta namnen på vissa av leksakerna "World Peace Keepers Battle Station $24.99" Den "fredsbevarande" utrustningen består av en pvkanon, grk, m60, tolvtjua och lite annat smått o gott.
Guest Posted October 2, 2002 Report Posted October 2, 2002 *dreglar* En sån måste jag juh bara ha =) Är det en såndär byggsats man bygger själv tro???? *skriver önskelista* Den som ändå vore 12 år igen. Få proppa den full med kinapuffar och smatterband och sen tända på.
Guest Posted October 2, 2002 Report Posted October 2, 2002 Är helt övertygad om att flera här på forumet har kvar alla leksaker, som luftas under högtidliga former några gånger per år. Sluta hyckla över ålder, ta och kitta upp er med det senaste, det är inget att skämmas över. ;)
Otto Posted October 2, 2002 Report Posted October 2, 2002 Den som ändå vore 12 år igen. Få proppa den full med kinapuffar och smatterband och sen tända på. Varför måste man vara tolv? ??? Det går väl lika bra om man är 24 år :P ...eller 30, 40, 50...tja....HELA LIVET!!
Guest Posted October 3, 2002 Report Posted October 3, 2002 Hmm, kanske nåt att köpa till min brorson, sen måste ju jag visa honom hur det fungerar
Guest Lt. payne Posted October 3, 2002 Report Posted October 3, 2002 Kan bara tala för mej själv..Ju äldre ju dyrare leksak! :)
Guest Posted October 3, 2002 Report Posted October 3, 2002 Sådab tuffa gubbar fanns det inte när jag var liten... Hasbro® G.I. Joe Long Range Army Sniper
Vlad Posted October 3, 2002 Report Posted October 3, 2002 Ska åka och handla till mina sk "kusiner". Få se vad dom kan tänkas vilja ha (eller jag).
Radarjägare Posted October 3, 2002 Report Posted October 3, 2002 aaaaah, jag ska bli pappa i januari, toppen, då vet jag vad jag ska köpa *stooort leende*
Adam Wilhelm Posted October 3, 2002 Report Posted October 3, 2002 Sånt här fanns inte när jag var liten :(
Guest Posted October 4, 2002 Report Posted October 4, 2002 om jag köpte såna skulle jag kommendera upp dom i på pannan ställ o låta dom stå där hela natten för att se om dom pallar med.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.