PingisÖga Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Hejsan! Nu var det ju så att jag och ett par kompisar har startat upp ett painball lag, men vi behöver någonstans att träna..någon som har något tips på vart man kan öva ostört? Finns det möjlighet att använda det nerlagda regementets Ing 1´s område eller klassas det fortfarande som ett skydsobjekt? Bor nämligen precis i närheten av Ing 1. Finns det för övrigt några andra här inne som spelar paintball privat eller har ett lag? Mvh//Anders
FkN Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Det finns ett ställe som heter Hästaklack ute på Järvafältet, där en massa airsoft-folk brukar köra. Lite info finns här: info
marcuzt Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Finns det airsoft intresserade människor i Ölands närhet kanske? Tycker det verkar som en kul grej att syssla med, fast inte ensam
PingisÖga Posted July 19, 2005 Author Report Posted July 19, 2005 I Västerhaninge? skulle man kunna få en lite närmare beskrivning? Har nämligen min flickvänn där Så det skulle sitta förträfligt Vilken del av västerhaninge? Kostar det något? Regler? Och tack för alla svaren Mvh//Anders
RaVeN Posted July 19, 2005 Report Posted July 19, 2005 Hejsan! Nu var det ju så att jag och ett par kompisar har startat upp ett painball lag, men vi behöver någonstans att träna..någon som har något tips på vart man kan öva ostört? Finns det möjlighet att använda det nerlagda regementets Ing 1´s område eller klassas det fortfarande som ett skydsobjekt? Bor nämligen precis i närheten av Ing 1. Finns det för övrigt några andra här inne som spelar paintball privat eller har ett lag? Mvh//Anders <{POST_SNAPBACK}> Mjo Spelar paintball både privat och i lag (Norrlandsguld) /Raven
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.