ugly Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Hittade några klipp från min patriautbildning som vi fick på IA03. Alltid kan det väl roa någon Patria Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Verkar vara något strul med behörighet och dylikt. FÅR inte se filen. /martinator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan ES Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Verkar vara något strul med behörighet och dylikt. FÅR inte se filen./martinator Jag har Windows Media Player v10 (10.00.00.3646) utan några speciella codecs. Funkar utan problem. Har du laddat hem filmen och försökt titta på den? /Johan ES Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Problemet är att jag INTE får ladda ner den. Står att jag inte har behörighet. Nu ska ju påpekas att jag har en äppledator, men det ska ju inte spela någon roll.....eller? Hade samma problem med Uglys andra länk om tråden om Pansarskott. /martinator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
donSisu Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Nu ska ju påpekas att jag har en äppledator, men det ska ju inte spela någon roll.....eller? Å, en artfrände! Firefox 1.0.4 och OS 10.4.1 fungerar för mig iaf. //donSisu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 (edited) @donSisu Tack för tipset! Nu fick jag hem den. Har bara provat med safari tidigare. Jaha, det såg ju roligt ut. En annan sak som slog mig. Han har terrängkedjor på första och tredje axeln, men inte på andra. hur funkar det. Om den driver på alla tre axlarna så måste ju mellandiffarna ta stryk som aldrig förr när du har fäste på två axlar och den tredje spinner loss. Åtminston på min bil så får det inte skilja allt för många procent i ratationshastihet på ingående axlar. Någon som vet hur det förhåller sig på 203:an?? Martinator Edited June 17, 2005 by martinator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts