M00nStalker Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Ja då var deep throat avslöjad, det var Mark Felt som var läckan som fick Nixon på fall. CNN Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaevil Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Ja då var deep throat avslöjad, det var Mark Felt som var läckan som fick Nixon på fall. CNN Och livet blev helt förändrat . Alla här visste nog att det var han men nu har han ju äntligen erkänt. Han ljög vid utfrågningen. MVH Olaevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
M00nStalker Posted June 1, 2005 Author Report Share Posted June 1, 2005 Kan så vara att många trodde/kände på sig att det var han men ja det var ju inte så länge sen! detta kom fram Alla här visste nog att det var han men nu har han ju äntligen erkänt. Han ljög vid utfrågningen. bara för att man ljuger behöver ju inte betyda att man är skyldig till vad det nu kan vara, finns ju mycket att döjla, speciellt på den nivån. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 <OT>Är det bara jag som tänker på något helt annat när jag hör Deep Throat? </OT> Link to comment Share on other sites More sharing options...
M00nStalker Posted June 1, 2005 Author Report Share Posted June 1, 2005 Ja kallade sig inte killen i Metal gear det! *SKÄMT* @Kanna: lite ensam ikväll eller Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 <OT>Är det bara jag som tänker på något helt annat när jag hör Deep Throat? </OT> om du tänker på porr så kan jag berätta att det var Linda lovelance som medverkade i filmen "Deep throat" som faktiskt taget namnet från watergate, där igen blev politik till porr "kategori". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.