tgb1116 Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Sökte på såväl motorcykel som Huskvarna utan resultat. Behöver bilder på både hojen med skidor och själva skidmontaget. Tack på förhand, Pontus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haegg Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Det finns en tråd där cykeln ifråga diskuteras. Där kanske du kan hitta något matnyttigt. http://forum.SoldF.com/index.php?act=ST&f=15&t=9253 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted May 10, 2005 Author Report Share Posted May 10, 2005 Tackar! Jag som tyckte jag letade... Inga bilder dock. Hoppas den däringa sidan är på gång! /P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CBRN-fåne Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Jag har en del bilder men inga som visar hur skidorna är monterade i detalj. Är det något speciellt du vill veta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted May 10, 2005 Author Report Share Posted May 10, 2005 Jag har en del bilder men inga som visar hur skidorna är monterade i detalj.Är det något speciellt du vill veta? Toppen! Allt på 258:an med skidorna monterade är av intresse! En kompis tänkte sig att försöka tillverka en egen variant och jag lovade höra mig för... Säg till om du inte vill lägga up dem här på forumet så skickar jag ett PM med min elbrevsadress. /P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CBRN-fåne Posted May 10, 2005 Report Share Posted May 10, 2005 Jag ska iväg och skruva lite på onsdag om barnen är tillräckligt friska. Jag kan ta med kamran då och ta lite bilder och mått. Kan det passa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted May 11, 2005 Author Report Share Posted May 11, 2005 Jag ska iväg och skruva lite på onsdag om barnen är tillräckligt friska. Jag kanta med kamran då och ta lite bilder och mått. Kan det passa? Strålande! PM skickat med elbrevsadressen. Tack på förhand, Pontus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudolfPetter Posted May 11, 2005 Report Share Posted May 11, 2005 Hej Främre motorfästet byts mot ett kombinerat motorfäste och skidfäste. Kolla sidan 65-66 i länkat dokument. http://www.fmck.se/dokument/mc%20258_bocke...NDBOK_MC258.PDF OBS! filen är stor, 53 Mb. MVH RP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted May 11, 2005 Author Report Share Posted May 11, 2005 Kolla sidan 65-66 i länkat dokument. Booomtjackalack /P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts