Wemla Posted April 24, 2005 Report Posted April 24, 2005 Jag är ute efter byxkrokar till M-90 byxorna, (går lika bra med tygflärparna också) men har inte tillgång till något förråd. Är det nån som vet var man kan få tag på dom civilt? Quote
Wemla Posted April 24, 2005 Author Report Posted April 24, 2005 Några stycken bara, har precis tappat bort dom två jag hade, så nu måste jag ha nya... Quote
Paperboy Posted April 24, 2005 Report Posted April 24, 2005 Några stycken bara, har precis tappat bort dom två jag hade, så nu måste jag ha nya... Jag ligger på 3 st, som du kan bli ve. Pm:a din adress så skickar jag dom per post om du vill. Quote
[MPJ]Sgt.Ratchak Posted April 25, 2005 Report Posted April 25, 2005 Annars så brukar det finns såna krokar på TSF tillsammans med andra smågrejor man brukar ta sönder/slarva bort. Quote
Sir Vival Posted April 25, 2005 Report Posted April 25, 2005 Annars så brukar det finns såna krokar på TSF tillsammans med andra smågrejor man brukar ta sönder/slarva bort. har inte tillgång till något förråd Quote
Recommended Posts