Guest J-Star Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Jag kan verkligen rekommendera Windows Powertoys. Det är en samling småprogram som förvisso inte är kritiska men som erbjuder den som vill pilla lite extra på sin dator massor med valmöjligheter. Powertoys för XP: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Powertoys för NT: http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/default.asp Powertoys för Win 98: Samma som för NT, direkt ovan. Speciellt Tweak UI är bra att kolla igenom. Tipsen däri är riktigt matnyttja. En kul sak som kan göras i Tweak UI är att ange prefix för Internet Explorers adressfält som gör att efterföljande sträng skickas till valfri sökmotor. Exempel: Jag anger "sf" som prefix för att ska på SoldF.com. Så om jag då matar in "sf sökskola" i adressfältet till IE, så kommer jag automatiskt att söka efter "sökskola" på dessa forum med hjälp av forumets egen sökmotor. /J
Yman Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Program... Dator... Media... .....Propaganda.... *Flyttar* //Yman, BlåGul
Guest J-Star Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Program... Dator... Media... .....Propaganda.... *Flyttar* //Yman, BlåGul Hm... tycker att beskrivningen till detta forum borde bli bättre. "Här pratar Ni om TV, film, datorspel och andra intressanta media." Förslag: "Här pratar Ni om TV, film, datorer, program, spel och andra intressanta media." /J
trinity Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 program datorer, hmmm tacka vet jag huvudräkning , papper och penna, underskattade verktyg.
Rokare Posted February 21, 2005 Report Posted February 21, 2005 Hm... tycker att beskrivningen till detta forum borde bli bättre. "Här pratar Ni om TV, film, datorspel och andra intressanta media." Förslag: "Här pratar Ni om TV, film, datorer, program, spel och andra intressanta media." /J Hmm.. J-Star är inte det ett såntdäringa jäättestort amerikanskt flygplan med enorma datorer som kräver exakt fakta och inte kan tolka själv?? ;) <--- Obs ironismiley GMY
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.