PET Posted May 2, 2002 Report Share Posted May 2, 2002 Vilken är bäst Berghaus Munro eller Sacci Stridsäck 2000? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GA KA Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Jag köpte en Berghaus Munro istället för att hämta en gratis Stridsäck. Efter några månaders användning så skulle jag idag köpa en Noröna eller Eagle AIII (www.eagleindustries.com). Vad du än gör köp ingen ny Blackhawk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PET Posted May 3, 2002 Author Report Share Posted May 3, 2002 Jag hittar ingen MIII på hemsidan ??? Vad var dåligt med Munro? Varför köpte du en sån istället för Stridssäcken? Går det att fästa kronans liggunderlag på båda (på ett förnämligt sätt)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GA KA Posted May 3, 2002 Report Share Posted May 3, 2002 Kolla under sektionen "packs" så hittar du den. Jag skrev fel, den heter A-III PACK (A-III-P). Liggunderlaget går att fästa på säcken i Berghaus stuk. Anledningen till att jag inte gillar den är att den passar min kropp dåligt. Flera av mina kompisar använder den och är helnöjda. Remmarna sitter lite konstigt och går ej att justera särskilt mycket när jag använder den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts