Jump to content

Recommended Posts

Posted

Är det inte dax att ta upp båtarna för vinterförvaring snart ändå då?

Själv har jag ju tagit upp segelbåten, men jag var iofs lite tidig :P

Posted (edited)

Ursäkta en icke uppdaterad men vad är IKS02??

OT: Tog upp båten i lördags. Måste ha det varm och mysigt under vintern

Edited by Hendrix
Posted

Jag har observerat vad som betecknas som "konstaterad Hotel Charlie One". Tidsnummer och ort är än så länge hemligt ... :D

Posted

@Vargas

Tnr 221209.

Sitter just nu och fulsurfar i väntan på CIKS´s slutgenomgång. HC1 är lätt att känna igen, men MEJ får du ingen kläm på.... Synd att du inte gett dig till känna, jag vill minnas att jag är skyldig dig en bärs i mässen sedan en tid tillbaka... GLE, SVL eller VBG?

Posted
@Vargas

Tnr 221209.

Sitter just nu och fulsurfar i väntan på CIKS´s slutgenomgång. HC1 är lätt att känna igen, men MEJ får du ingen kläm på.... Synd att du inte gett dig till känna, jag vill minnas att jag är skyldig dig en bärs i mässen sedan en tid tillbaka... GLE, SVL eller VBG?

I all sanning måste jag säga att jag inte finns på varken GLE, SVL eller VBG. Jag ingår med andra ord inte i IKS02, men befinner mig i allra högsta grad i dess närhet.

Jag hade hoppats att jag hade kunnat varit med och STEAM:at er, men så blev det inte.

Sen hade jag totalt glömt den där ölen ... :unsure:

• 2 weeks later...
Posted
Då hoppas åtminstone jag att den missionen kommer snart!!! (Fast Vargas behöver ju inte förrätta linjedopet...)

Vill inte snobba mig men ligger inte "linjen" lite utanför AOR:et

Posted

Jomen det har ju snackats om 600 mil från Bryssel, eller hur? Men det står det ju inget om i info-texten förstås, så det kan ju ha blivit ändrat....

Vargas får välan inte följa med i alla fall -om han nu inte är en sådan kompetent och kvalificerad snubbe att han blir tagen av 2Ysflj:s pressargäng inför losskastningen mot missionsområdet ;)

Förresten, Vargas. Har du hört om den senaste grejen med en fältmössa och FRB:n på Vbg? :camo:

Posted

Man har väl kanske inte haft uppmärksamheten helt uppsnäppt under somliga föredragningar... Tur att HC1 e en sådan skitviktig liten besserwisser och Kiss-Ass att han hela tiden är fullt anspänd och kan briefa oss andra slapptaskar i efterhand. Kan man kanske få en sammanfattning av föreläsningen om ROTA förra vintern?

Posted

Linjedop har ju inte en annan problem med, kan vara krigselak vid en sådan... :baskerKav:

En annan har ju rätt tjänst för att slappa och nanna på arbettid, för alla andra då vill säga. B)