Maul Posted April 11, 2007 Report Posted April 11, 2007 Ett steg i rätt riktning! Berätta gärna hur det gick. Imorgon är den stora dagen! Ska upp tidigt i ottan (04:00) imorgon och ta tåget till Sthlm från Gbg. Ganska nervös men oerhört taggad. Eventuell rapport väntas senare imorgon kväll. Håll tummarna! *håller tummarna* Lycka till Quote
Ekvall Posted April 12, 2007 Report Posted April 12, 2007 Precis hemkommen från den kungliga hufwudstaden och intervjuen ("råkade" turista lite på slottet under vaktavlösningen också). Jag tyckte att den gick bra och förhoppningsvis tyckte de det också. Det verkar vara väldigt många sökande (speciellt i de tre största städerna) så man får hoppas att man sticker ut bland konkurrensen, speciellt med en halv lärarutbildning i bagaget. Besked är att vänta någon gång under v.18-19. Det blir att hålla sig på sträckbänken ett tag till... Quote
Spartacus Posted April 13, 2007 Report Posted April 13, 2007 13 tusen-någonting i lön och snacka inför gymnasiekids? Låter ju jävligt soft om man som sagt nyligen har muckat. Quote
Ekvall Posted April 13, 2007 Report Posted April 13, 2007 13 tusen-någonting i lön och snacka inför gymnasiekids? Låter ju jävligt soft om man som sagt nyligen har muckat. Enligt han som intervjuade mig blir det i ca 15500 i månaden. Det är helt okej. Lönen är dock inte helt fastställd ännu. Quote
Ekvall Posted May 11, 2007 Report Posted May 11, 2007 Besked kom idag. Dessvärre var det av negativ art så det blir gravöl ikväll. En liten ljusning var att jag blev placerad i "utbildningsreserven" och kanske får jobb om någon tackar nej till sin plats. Ha! Stor risk, va? Jaja, ingen idé att gräva ner sig för det. Livet går vidare. Men nu måste jag leta efter något annat. Synd. Hade sett fram mot jobbet... Quote
Recommended Posts