johan Posted August 20, 2004 Report Posted August 20, 2004 Lite tidigare trådar ( 1 & 2 ) visade att det fanns några andra här på forumet som är intresserade av att dyka med slutna system (rebreathers). Jag ägnade en del tid i somras åt att modifiera civil, halvsluten dykutrustning (Dräger Dolphin) till att fungera som militär, helsluten utrustning (Dräger LAR VII). För att göra det enklare for andra att göra detsamma så satte jag i veckan upp en website som diskuterar hur man dyker "på militärvis" med civil modifierad utrustning. Så är du MÖP och dykintresserad så kanske du kan vara intresserad av att kolla in: http://tacticaldiving.com Kommentarer om förbättringar och modifikationer är givetvis mycket välkomna i stil med SoldF.com Quote
johan Posted August 20, 2004 Author Report Posted August 20, 2004 Man tackar och bockar.... Av någon underlig anledning så kunde jag gissa vilka som skulle uppskatta sidor om syrerik gas på grunda vatten... Om någon skulle vilja bidraga med information på sajten så går det givetvis bra. Tex en artikel om hur man bygger sin egen CCR, lite dykplanering från adyk eller liknande grejer mottages givetvis med stort intresse. Givetvis ges cred till de som bidrager alternativt så går det givetvis bra att vara anonym. Quote
404 Skenberg Posted August 21, 2004 Report Posted August 21, 2004 Jag tänker bara säga mycket intressant Och inspirerande kan jag säga. Om int min ekonomi var så bokad av andra utgifter så hade jag fixat dykcert väldigt snabbt. Bjud gärna på mer info om detta. Quote
Recommended Posts