SuperSandman Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 upptäckte att man skulle ha betalat halkkörningen fem dagar före man har den.. kcäkt att den är på onsda.. :S fick ju löning i fredas å internetbanken har inte funkar över helgen.. nu är goda råd dyra.. hur lång tid tar det innan pengarna finns inne på halkkörningens konto om jag betalar in imon?? gode gud låt som vara nådiga och låta mig köra ändå..
SuperSandman Posted July 25, 2004 Author Report Posted July 25, 2004 2bankdagar med internet bank men min internetbank vill inte betala förrän på tisda, och det är onsdag jag har halkan.. vafan ska det ta sån tid för?? jag kan ju posta i detta forumet och få svar på en sekund.. lite pengar ska väl bara kunna pluppa över sådär.. men om man betalar manuellt på svensk kassaservice då?
111 SSK BAT Posted July 25, 2004 Report Posted July 25, 2004 Samma sak men det tar längre tid om du gör det inne på kontor eller på Svensk Kassaservice. Manuell betalning på bank är egentligen att de gör samma sak som du vid din dator. Betala in avgiften via din bank och printa ett kvitto (någon form av bekräftelse på betalningen)
SuperSandman Posted July 25, 2004 Author Report Posted July 25, 2004 Samma sak men det tar längre tid om du gör det inne på kontor eller på Svensk Kassaservice. Manuell betalning på bank är egentligen att de gör samma sak som du vid din dator. Betala in avgiften via din bank och printa ett kvitto (någon form av bekräftelse på betalningen) som jag kan visa upp där? hmm. vet inte om dom går med på det.. dom vill väl ha pengarna insatta för att jag över huvud taget skall finnas med i deras databas.. men jag skall ringa och snacka med dom imon.. om jag betalar imon så borde pengarna vara inne på onsdag iaf. har ju banken på internet, men den ville inte leka med mig förut sa den.. det var därför jag övervägde svensk kass(a)service
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.