Guest Gone_crazy Posted July 7, 2002 Report Share Posted July 7, 2002 Tacka vet jag 20-bilarna :sneaky2 :sneaky2 :sneaky2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gone_crazy Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 Det verkar som ingen håller med mig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 Med kåpor och liggandes på tältduken så är dom helt ok, sov under hela den 5 h långa marchen ner till Skåne..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GRG_SKYTT Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 Ja vissa kunde ju sova men andra fick ju köra!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 hehe he så är det bonnen, så är det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted July 8, 2002 Report Share Posted July 8, 2002 Jorå det finns en viss hat-kärlek till det bensinslukarmonstret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 En annan bra grej med dom är att man kan spänna upp lastskyddsnätet i utrymmet längst bak och sova i det. kändes som om sträckan ner till Malmö tog 30 min. En tidsmaskin m.a.o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gone_crazy Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 En annan bra grej med dom är att man kan spänna upp lastskyddsnätet i utrymmet längst bak och sova i det. kändes som om sträckan ner till Malmö tog 30 min. En tidsmaskin m.a.o Patienttäcket är också helt ok... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ro/Lt Posted July 14, 2002 Report Share Posted July 14, 2002 Ordna för bårtransport om ni inte är för många... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted July 15, 2002 Report Share Posted July 15, 2002 säga vad man vill om 20-bilen men bättre sömnpiller vet jag inte om! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stor och tung Posted July 20, 2002 Report Share Posted July 20, 2002 hmmm... 20 bilen ja... hatar den.... pajade två stycken förra veckan... rasade ihop båda två.. gammal skit e vad det är.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted July 20, 2002 Report Share Posted July 20, 2002 Ja dem som var hela, nya och i stort sett oanvända har ju gått till Baltikum. Bara för att reparationskontot på Balt-fordonen blev för högt. Så man bytte helt enkelt så att Hv fick dem trasiga och balterna fick dem nya Det verkar inte som om FM olika avdelningar har fattat att alla pengar kommer ifrån samma "plånbok"... ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts