Jump to content

Politik på SoldFforum

|lj|

Recommended Posts

Ja, ja vet, och förstår att det inte fungerar med politiska inlägg på detta- (eller nästan något forum)

Men är det ingen mer än jag som tycker att det skulle vara roligt och interesant med en politikavdelning på forumet.

Detta är ju trots allt ett forum där det finns folk som har något bakom pannbenet, och som man kan föra en diskusion med (självklart med undantagsfall) till skillnad från tex. Lunarstorm (extremt exempel) (Rikstagen? Men AssÅ VAD äR dEt!)

Tycker det vore kul, men inser att det för våra kära moderatorer skulle bli en övermäktig uppgift. Synd, att folk inte kan hålla sig i skinnet.

(väldigt onödig tråd, men vill bara vädra mig lite)

Men är det ingen mer än jag som tycker att det skulle vara roligt och interesant med en politikavdelning på forumet

Jo det hade varit hur kul som helst

Detta är ju trots allt ett forum där det finns folk som har något bakom pannbenet, och som man kan föra en diskusion med

Min erfarenhet är att det funkar tills man kommer till någons "hjärte" fråga då bangar det ur (jag är mitt eget avskräckande exempel)

Synd, att folk inte kan hålla sig i skinnet

Som sagt när man diskuterar irl så använder man sig av gester, grimaser och en massa annat som inte riktigt går att få fram när man diskuterar i text.

Detta leder till missförstånd och missförstånd leder till agresiva beteenden.

irl så kan man skaka hand och skiljas som vänner på internet kan den biten vara lite trixigare...

tycker DXL

Det skulle bli ett helsikes liv. Men säkert kul att debattera. Tror att det skulle fungera då moderatorerna på detta forum är online 90% av sin vakna tid på dygnet, och kan övervaka ett sådant forum. Bara det är klara regler så.

smilies-23075.png

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...