darkstar Posted May 24, 2004 Report Posted May 24, 2004 (edited) Siste hilsen til Tommy EDIT: Artikel - mil.no Edited May 24, 2004 by darkstar Quote
Maiden Posted May 24, 2004 Report Posted May 24, 2004 har ingen mössa på mig men det blir en sån ändå Quote
Forumsledning Kimster Posted May 24, 2004 Forumsledning Report Posted May 24, 2004 ok, jag har full förståelse för ert visande av respekt, men detta forumet är på en lite högre nivå än att 65 pers bara ska skriva att de lyfter på mössan. so please not here. Kimster / BlåGul Quote
darkstar Posted May 25, 2004 Author Report Posted May 25, 2004 Ferskinger overtar i Afghanistan Det verkar som om de använt de sista månaderna av sin värnplikt för att träna inför internationella uppdrag efter att ha skrivit på ett kontrakt. Kanske nåt för oss? Är det någon som hört om dödsfallet från svenska media? Quote
[Neo] Posted May 25, 2004 Report Posted May 25, 2004 Är det någon som hört om dödsfallet från svenska media? Ja, jag såg ett inslag i morse eller var det igår kväll. Men händelsen tycks lysa med sin frånvaro på de svenska tidningarnas nätupplagor? Quote
Recommended Posts