wigurt Posted May 2, 2004 Report Share Posted May 2, 2004 Jag söker febrilt efter en dokumentär jag såg för några år sedan om SAS, jag kan inte hitta den någon som möjligtvis har den? jag minns att de va om intagningen osv att dom stoppade in en stackare i ett rum och sköt på väggen bakom honom i mörkret någon som känner igen de? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtMan Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Här är bittorrentlänk till en dokumentär om SAS. Bittorrent hittar du här Vet dock inte om det är samma film du pratar om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slask! Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Tjena! Härligt med lite SAS! Men länken till dl funkar inte för mig Fick "problem to connecting to tracker bla bla." Den kan inte connecta till url:en. Mvh kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
defacto Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Tjena! Härligt med lite SAS! Men länken till dl funkar inte för mig Fick "problem to connecting to tracker bla bla." Den kan inte connecta till url:en. Mvh kim samma för mig:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svempa Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Såg just filmen. Deras utbildning var inte att leka med!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Hur fick du tag på den????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest RZA Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Det funkade för mig runt 12:00 men nu funkar det inte alls Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtMan Posted May 3, 2004 Report Share Posted May 3, 2004 Funkar inte nu...kan tyvär inte lägga upp filmen på grund av väldigt låg upload. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wigurt Posted May 4, 2004 Author Report Share Posted May 4, 2004 Jag han dra ner filmen så ni kan tanka den ifrån mig på dc huben jag är OP i dc.swe-boy.com [OP]Wigurt heter jag...jag delar den efter skolan sen idag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.