skytten Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Årets skämt eller?? http://www2.blocket.se/view/2459855.htm?l=0&c=1&city=0 Äh lägg in ett bud vettja.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Okej, nu är det något som är RIKTIGT fel! Detta måste ju ta priset! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skunken Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Om det är någon som köper skiten måste han vara ännu dummare än säljaren! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Något ditåt ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
4425 Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Vadå det finns ju hundra anledningar till o köpa det! Här är ett! (Hög imp-faktor på detta konto, passa på nu!) Allvarligt talat personen måste vara offer för oförsiktigt handhavande som barn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maiden Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Haha, men glöm inte att statusen var över 600!!! fatta respekt det är på lunarstorm ;) , nej detta är nog bland det skumaste jag sett på blocket.se, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Som min sjuka polare brukar säga: Status på lunar är status på gatan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAS Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 När man ser sådant blir man fan orolig för mänskligheten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Som min sjuka polare brukar säga: Status på lunar är status på gatan... Öh... Inget illa ment, men va fan har du för polare egentligen? Om han inte var ironisk förstås! *Redeemed* Link to comment Share on other sites More sharing options...
madog Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 ha ha! om affären gjordes upp på telefon skulle jag ge vad som hellst för att få höra det samtalet. - Du får 100... nej föresten, du får 150 eftersom det var så hög status. - 150?! Vem tar du mig för? Vet du hur lång tid det tar att få över 600? Det finns folk som skulle betala en förmögenhet för den möjligheten. - Okej vi säger 300, men då vill jag ha minst 50 gb-inlägg* av dina lunar-vänner första dagen annars vill jag ha pengarna tillbaka. osv... *gb-inlägg = gästboksinlägg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn- Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Titta på mig jag har status på ett fjårtis och peddo komunity(stavning?) *inte* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Som min sjuka polare brukar säga: Status på lunar är status på gatan... Öh... Inget illa ment, men va fan har du för polare egentligen? Om han inte var ironisk förstås! *Redeemed* Klasspolare... Tar studenten snart då slipper jag honom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Ok. Blev lite rädd där ett tag och trodde det var en av dina reguljära polare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radarjägare Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Som min sjuka polare brukar säga: Status på lunar är status på gatan... Går din polare på gatan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strix Posted April 25, 2004 Report Share Posted April 25, 2004 Ok. Blev lite rädd där ett tag och trodde det var en av dina reguljära polare. Lyckligtvis inte Som min sjuka polare brukar säga: Status på lunar är status på gatan... Går din polare på gatan? Johan Adam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 En jag kanner i UK salde en hink vatten pa eBay.co.uk - med "DELIVERY: Buyer collects, must bring own bucket." Pengarna gick till valgorenhet, sa det kan val forklara varfor han fick anting £200 eller £2000 for't... minns inte om det var tva eller tre nollor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Såg en annons där en kille sålde sin Key-Code till Diablo II med Foto på annonsen, foto av fodralet med CD-Key synligt. Hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Såg en annons där en kille sålde sin Key-Code till Diablo II med Foto på annonsen, foto av fodralet med CD-Key synligt.Hehe <asgarv/> Snyggt värre. /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Tja, en bra säljare skall ju kunna sälja vad som helst till vem som helst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Ja, vi får ju inte glömma idioten som säljer sin oskuld på nätet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUCK Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Denna är ju också en kalssiker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonnelid Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Denna är ju också en kalssiker Var ingen "olycka" att någon postade den bilden ... http://www.snopes.com/photos/kettle.asp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forsse Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 ryktet går att det var en japsare som lyckades sälja en "luftgitarr" till en amerikan...på eBay jag--> B) <--japsaren lixom hur fan lyckas man? Edit:glömde en liten sak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torak Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Ja, vi får ju inte glömma idioten som säljer sin oskuld på nätet... Du menar hon i UK som "vill tjana pengar for universitetet"? Ja, det ar ju ett ganska drastiskt steg. Men hon har ju trots allt kontroll over vem den slutgiltiga "koparen" blir, sa... Usch, fattar inte hur man kan gora det, men det ar ju hennes val. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse o Posted April 26, 2004 Report Share Posted April 26, 2004 Jag la ett bud. Jag skrev får jag 1000 kr kan jag ta över kontot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panzerfaust Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Ja, vi får ju inte glömma idioten som säljer sin oskuld på nätet... Du menar hon i UK som "vill tjana pengar for universitetet"? Ja, det ar ju ett ganska drastiskt steg. Men hon har ju trots allt kontroll over vem den slutgiltiga "koparen" blir, sa... Usch, fattar inte hur man kan gora det, men det ar ju hennes val. Hon har väl redan hittat en köpare? en Ung kille om jag förtod det rätt... Va ett program på tv om det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalle Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Såg en annons där en kille sålde sin Key-Code till Diablo II med Foto på annonsen, foto av fodralet med CD-Key synligt.Hehe Tack för tipset! Hade lite tid över så jag tog lekte runt på ebay och hittade en Battlefield: Vietnam CD-key. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Jag la ett bud. Jag skrev får jag 1000 kr kan jag ta över kontot. Öh... Inget illa ment, men hur fan tänkte du när du la budet? *edit* AH! Såg nu att du skrev FÅR jag 1000 spänn! Ok. Du har min respekt igen. Ja, nog måste man ha 1000 spänn för att ens tänka på att ta över eländet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Ingen som har lust att maila honom och fråga vad han va nicket är på lunar då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ibsen Posted April 27, 2004 Report Share Posted April 27, 2004 Nej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.