GA KA Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 (edited) Jag har fått några PM om denna ficka så! Frågor? Edited April 20, 2004 by GA KA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk Fjellman Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Pris och var man kan få tag på den... samt ett litet omdömme.. // Sgt Fjellman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GA KA Posted April 20, 2004 Author Report Share Posted April 20, 2004 En väldigt bra och genomtänkt väska som rymmer ALLT. Det går utan problem i en 500ml/250ml påse plus aggregat. Jag tror inte att den blir billig(800kr ?) men vet ej vad den kostar. Se Sotechs hemsida för säljare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 @GA KA Ingen bild funkade för mej !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GA KA Posted April 20, 2004 Author Report Share Posted April 20, 2004 Getkraft strular för tillfället. Märks ganska snabbt då hälften av avtarerna försvinner ifrån forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted April 20, 2004 Report Share Posted April 20, 2004 Getkraft strular för tillfället. Märks ganska snabbt då hälften av avtarerna försvinner ifrån forumet. Ingen ursäkt. Det är din plikt att se till att bilderna syns, särskilt när det handlar om en sjukvårdsväska. Har du inget backup-ställe att lägga upp dem på. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 Nu funkar det ..... Riktigt nice ficka ..ser genom tänkt ut men smakar det så kostar det .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GA KA Posted April 21, 2004 Author Report Share Posted April 21, 2004 Även om denna väska är svindyr så tycker jag att den är värd priset. Skulle jag bli skadad så vill jag att mina kompisar lätt skall hitta min sjv utrustning och kunna använda den till mig. Även om jag personligen inte gillar Blackhawk så är strikes sjv väska den mest prisvärda på marknaden om man vill ha något billigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted April 21, 2004 Report Share Posted April 21, 2004 SpecOpsTech Najs väska! Vad är det för yttermått på den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GA KA Posted April 21, 2004 Author Report Share Posted April 21, 2004 Väskan är 16x16x9cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts