Cullipop Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 (edited) Ujuj, det var med stor iver man öppnade kuvertet från pliktverket som innehöll min kallelse: Skytteplutonbefäl på P4. Känns ganska mäktigt :P Ska vara på Grenadjärkompaniet. Nån som varit där innan? Ses i lingonskogen. EditKom på en sak, är det inte ganska tidigt att få sin kallelse nu när man ska in i Januari?? Edited April 8, 2004 by Cullipop Quote
Livhusaren Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 Nopp, men kan bara säga grattis till dig att du får göra lumpen! Quote
Legacy Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 Ja, verkligen kul! Jag blir faktiskt uppriktigt glad när jag ser/hör/läser om killar och tjejer som verkligen vill göra lumpen och som blir glada när de får göra det. Hoppas att du kommer trivas! Quote
Deron Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 Fick också min idag. Tyckte också att det verkade lite tidigt, men men. Skall också till P4 i Januari, men som Stridsvagn/Fordonplutonbefäl. Det stog inte vilket kompani, bara KB FÖRSTEG. Quote
Gustavsson Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 Haha ho ho... P4... ho ho... stackare... Var berädda på hård BRAK, typ "Huvud, axlar, knä och tå" så som på dagis... :P Quote
Deron Posted April 8, 2004 Report Posted April 8, 2004 Haha ho ho... P4... ho ho... stackare... Var berädda på hård BRAK, typ "Huvud, axlar, knä och tå" så som på dagis... :P Öhh... ;) Va? Quote
Cullipop Posted April 8, 2004 Author Report Posted April 8, 2004 Gustavsson: Ska vi vara beRädda eller beredda?? ;) Quote
Recommended Posts