Jump to content

MC i Döda Zonen


Guest J-Star

Recommended Posts

Sådär kan hela vår värld se ut om ett par år ifall nån trycker på ett par knappar...

Skrämmande tanke...

Blev dock lite nyfiken, skulle gärna åka dit på en guidad tur själv..

Undrar förresten hur dom kunde lämna helikoptrarna där, det kan väl inte vara billigare att tillverka nya än att sanera dom som är där?

Link to comment
Share on other sites

Tycker att det påminner väldigt mycket om spelet Fallout.

Får kalla kårar av att se hur tiden liksom bara stannat i dom där städerna och byarna.

 

Angående helikoptrarna så har jag för mig att dom sade på discovery att dom lämnades där för att dom höll så höga halter av radioaktivitet efter att ha flugit genom det radioaktiva molnet efter olyckan och därför inte ansågs kunna tas i bruk igen.

Link to comment
Share on other sites

Mäktig länk J-Star!

 

Döda zonen är, precis som Sovjetunionen, alltför stor och massiv för att man ska kunna få en uppfattning om den...

Misären är nästan oändlig.

 

- - - - -

 

Vad det gäller S.T.A.L.K.E.R.:

 

Skapligt "OffTopic" att blanda in ett spel i den här tråden, men jävlar vad gediget det verkar.

 

Flak-stalker.jpg

 

 

Har kollat på de här filmerna ett antal gånger och de är bland det gröfsta jag sett i spelväg:

 

stalkerOL_071503_highres.wmv

stalker-trailer3-hires.wmv

 

Som man hittar här!

 

Jag älskar nämligen sådana halvruttna miljöer som återfinns på gränsen mellan bebyggelse och ödemark...

Har just köpt en Uberdator som kanske kommer tills på Fredag... 0:)

Sen blir det att spela järnet!!!

 

- - - - -

 

EDIT: Fort, Fel och Fetkass...

Link to comment
Share on other sites

Guest J-Star
Flak-stalker.jpg

 

Hmm... det är andra gången som "Stalker" nämns när jag postar de här bilderna. Först en film... och nu ett spel?! Hmmm...

 

Och bilden ovan... det påminner om den här bilden från sidan.

 

/J

Link to comment
Share on other sites

Ehhh... Kolla hennes reg-skylt. http://www.angelfire.com/extreme4/kiddofspeed/chapter4.html (Funkar länken?)

 

Den lyder, KIA :blink: (Ifall länken var FUBAR)

 

Bortsett från den något osäkra miljön i övrigt... Vilka jävla vägar att i solsken få öppna trotteln på! Men vad torsk man skulle vara om man klotar.

 

/SwePace, som vill bejaka sina känslor och begär nu när det är vår och det rycker i högerhanden.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest J-Star

Enligt en artikel i Skånska Dagbladet i helgen är storyn lite småskakig (i.e. fejk). Bilderna är visserligen från Tjernobyl-området (svårt att fejka ett krashat kärnkraftverkk). Men bildserien togs inte under en motorcykeltur. Hon och minst en person till åkte bil igenom området.

 

Oh well... fortfarande oerhört intressanta bilder.

 

/J

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...