Maverick Posted March 29, 2004 Report Posted March 29, 2004 Fan nu föll allt på plats... Kommer ner till Balkan i alla fall i sommar :P Billigt boende av en privatperson (svensk) på istrien... I norra Kroatien... Helt jävla underbart.... Nu skal jag bara laga bilen och annat så det blir att leva snålt några månader.. men det löser sig... Skall i alla fall NER!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jimbo Posted March 29, 2004 Report Posted March 29, 2004 jag var där 97 tror jag et var.. Pula på istriens spets.. då var det helt okej, väldigt skönt klimat. inte så fina stränder utan mer klipphällar. rekomenderas.
Maverick Posted March 29, 2004 Author Report Posted March 29, 2004 Är faktiskt Pula vi skall till Eller ja en lite bondby 5 minuter med bil därifrån
Zil Posted March 29, 2004 Report Posted March 29, 2004 Vi ska oxå ner till Pula i sommar, min svärfar är därifrån. Om ni ser någon blek nordbo som står och svingar ett fiskespö är det bara komma fram och säga hej =)
Maverick Posted March 29, 2004 Author Report Posted March 29, 2004 *LER* Okki när skall du ner?? Kan ju bli läge med en Soldf IRL Vilken färja skall man ta över??
Jimbo Posted March 29, 2004 Report Posted March 29, 2004 vi åkte bil genom tyskland österike italien (trieste) slovenien och sen ner till pula.. helt okej.. halva nöjet med en bilsemester. Vi stannade även vi Zel Am Zee på vägen hem för lite sommarskidåkning på glaciären där.. annars kan man nog åka färja från venedig tror jag..
Maverick Posted March 29, 2004 Author Report Posted March 29, 2004 Satt och kollade lite på hur man skall åka och ditt förslag ser kanon ut www.viamichelin.com är ju kanon.. Frågan är hur många dar ni körde ner på... En dag (LÅNG SÅDAN) är på gränsen men det kan gå.... Kan ju säga att det blir att köpa DVD till kidsen i baksätet Eller en skärm och playstation Hur långt är det från Pula till bosniska gränsen???
Zil Posted March 29, 2004 Report Posted March 29, 2004 Vi kommer att flyga ner den 7/8 (har jag för mig). Vilka fler är där i början av augusti?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.